Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - نایب رئیس مجلس گفت: کمیسیون کشاورزی باید از تخلفات گسترده دپوی نهاده های کشاورزی گزارشی را به صحن علنی ارائه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش شدید قیمت نهاده های کشاورزی گفت: متاسفانه شاهدیم که نهاده های کشاورزی در گمرکات کشور دپو شده است که در صورت ماندگاری دچار قاچاق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات آن است که اخیراً وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده کشاورزان برای کاشت درخت باید پروانه اخذ کنند که چنین مساله ای در تاریخ سابقه نداشته و وزیر جهاد کشاورزی نباید چنین بخشنامه هایی صادر کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه گفت: بخشی از مربیان پیش دبستانی هنوز بلاتکلیفند و وضعیت استخدام آنها تعیین تکلیف نشده و لازم است مساله هر چه سریعتر رسیدگی شود.سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این تذکر گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس ماموریت یافته اند که از محصولات کشاورزی و نهاده های دامی دپوشده بازدید کنند و متاسفانه دیدیم گزارش هایی هم از دپوی این محصولات از صدا و سیما پخش شد.

وی تاکید کرد: درباره بسیاری از نهاده ها، از یک سو شاهد گرانی هستیم و از سوی دیگر می بینیم که برخی کشاورزان و مرغ داران سهمیه خود را دریافت کرده و در بازار آزاد با مابه التفاوت زیادی به فروش می رسانند که این تفاوت قیمت باعث شده که کار کاشت و پرورش برای کشاورز به صرفه نباشد.نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون کشاورزی مجلس باید بر اساس آیین نامه داخلی مجلس گزارشی از تخلفات گسترده دپوی نهاده های کشاورزی به صحن علنی مجلس ارائه کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد نهاده های کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امروز با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. 

صبح امروز نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود