Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی مرکز اورژانس تهران عصر یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر منتشر شده به نقل از رییس مرکز اورژانس تهران مبنی بر استفاده شخصی برخی از مسؤولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران از سوی برخی رسانه‌ها، تکذیب می‌شود.

در پی انتشار خبری مبنی بر استفاده شخصی مسئولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران بدین وسیله ضمن تکذیب این نقل قول و انتساب آن به رئیس مرکز اورژانس تهران، اعلام می‌دارد، هیچ‌گونه تخلفی از طرف آمبولانس‌های خصوصی در شهر تهران اتفاق رخ نداده و تنها یک مورد در سال گذشته رخ داد که بلافاصله جواز فعالیت آن آمبولانس خصوصی باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان صابریان رییس مرکز اورژانس تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون گزارشی از استفاده شخصی برخی از مسوولان از آمبولانس‌های اورژانس تهران شده یا خیر نیز گفت: در اورژانس دولتی به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد؛ زیرا از تماس مددجو تا انتهای خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس تمامی فعالیت‌ها رصد می‌شود، اما در بخش خصوصی چنین موردی را داشتیم که سریعا با شرکت مربوطه برخورد و مجوزشان باطل شده است.

این درحالی است که روز گذشته برخی رسانه ها مصاحبه ای به نقل از رییس مرکز اورژانس تهران منتشر کردند که این مقام مسئول ادعا کرده که برخی مسئولان از آمبولانس های بخش خصوصی استفاده می کنند.

برچسب‌ها سازمان اورژانس تهران شهر تهران آمبولانس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس تهران شهر تهران آمبولانس سازمان اورژانس تهران شهر تهران آمبولانس اخبار کنکور مرکز اورژانس تهران بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که در ماه فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری(دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در ماه فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال و بختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس یک هزار و ۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی