Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار تقی نجمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دیدار فرماندهان و پیشکسوتان نظامی با مقام معظم رهبری به صورت مجازی و سرکشی از خانواده‌های شهدا از نخستین برنامه‌های آغاز هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: تجلیل از ٣٧ هزار رزمنده دفاع مقدس آذربایجان‌غربی و برگزاری ٨٠ یادواره شهدا  از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری عرشیان خاکی و تجلیل از ۴٠ اثر برتر، برگزاری ۴٠ اردوی راهیان نور و پخش مستند مادران شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است. 

سرهنگ نجمی بیان کرد: همزمان با این هفته ۴٠ گروه جهادی درمانی به ۴٠ نقطه محروم آذربایجان‌غربی برای خدمات‌رسانی به نیازمندان اعزام و همچنین در این هفته درمانگاه‌های سپاه شهدا به صورت رایگان مراجعان را ویزیت خواهند کرد. 

وی ادامه داد: افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس با ١۵ غرفه، اجرای رزمایش ثامن توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، توزیع مرحله سوم بسته‌های معیشتی به نیازمندان در مناطق محروم، افتتاح ۵٠٠ واحد مسکن مددجویی و ‌هزار و ۵٠٠ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ‌هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال در سطح استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی است. 

به گفته وی برپایی ٢ بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های چالدران و تکاب، رونمایی از ۴٠ آلبوم شهید و برگزاری جشنواره شعر سه زبانه از دیگر برنامه‌هایی هستند که در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود. 

وی ادامه داد: دفاع مقدس سرمایه‌ای بسیار ارزشمند، گنجینه‌ای بی نظیر و محصول هشت سال نقش آفرینی یک امت در مقابل متجاوزان است.

به گزارش ایرنا در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد؛ صدام حسین به عنوان رییس جمهوری وقت عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون این کشور با پاره کردن قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد و هشت سال جنگ تحمیلی رقم خورد؛ اکنون که سال‌ها از پایان جنگ می‌گذرد، هرساله ملت ایران هفته دفاع مقدس را به یاد ایثار و شهادت رزمندگان اسلام گرامی می‌دارند و یاد و خاطره آنان زنده می‌کنند. 

برچسب‌ها جنگ تحمیلی دفاع مقدس آذربایجان غربی مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس آذربایجان غربی مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی دفاع مقدس آذربایجان غربی مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس جمهوری اسلامی اخبار کنکور دیگر برنامه هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا عبدالله نژاد فرماندار شهرستان چالدران به همراه مریم سلماسی رئیس بهزیستی در راستای تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات استاندار آذربایجان غربی  مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم  و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادامه برنامه های ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات آنها بصورت چهره به چهره با مددجویان بهزیستی دیدار و گفتگو کرد .

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی