Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، همزمان با سال جدید عبری، بسیاری از شهرک نشینان صهیونیست برای برگزاری آیین اعیاد یهود به مسجدالاقصی یورش بردند.

بنا به گزارش عربی ۲۱، ده‌ها شهرک نشین روز یکشنبه با بر تن کردن لباس‌های ویژه اعیاد یهود وارد صحن‌های مسجدالاقصی شدند. ورود روزانه شهرک نشینان به مسجد الاقصی از سوی گروهی موسوم به اتحادیه سازمان معابد و چراغ سبز پلیس این رژیم هدایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه به منظور جلب توجه تمامی شهرک نشینان تندرو برای حضور در این مراسم فراخوان داده است. گروه‌های افراطی خواهان بسته شدن در‌های مسجدالاقصی به روی مسلمانان بودند، که در اجرای آن نتوانستند موفق باشند.

شهرک نشینان در این ایام پس از ورود به مسجدالاقصی، تحت هدایت خاخام‌های تندرو برخی آیین‌های ویژه اعیاد یهودی را به جا می‌آورند.

گروه‌های افراطی صهیونیست به مناسبت‌های مختلف به صورت گسترده وارد مسجدالاقصی می‌شوند و  حرمت این مکان مقدس را می‌شکنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهرک نشینان صهیونیست مسجد الاقصی شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس فراخوان داد+ ببانیه

به گزارش صدای ایران به نقل ازمهر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای عموم ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن از امروز تا روز دوشنبه آینده برای دفاع از این مسجد شریف فراخواند.

جنبش حماس وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم و تأکید کرد آمریکا با اقدام خود بار دیگر نشان داد که علیه ملت فلسطین است.

جنبش حماس تاکید کرد که فلسطینیان باید با حضور گسترده خود طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی برای آوردن قربانی به داخل این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی را به شکست بکشانند.


این جنبش ضمن تمجید از جهاد و جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و مقابله همه جانبه با کابینه جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکارانه جنگی اسرائیلی همچون بن گویر، سراسر امت و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجد الاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.


دیگر خبرها

  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند