Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:09:01 GMT

محور تالش - آستارا و بالعکس مسدود است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۳۹۱

محور تالش - آستارا و بالعکس مسدود است

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: محور تالش - آستارا به علت بارش شدید باران و و طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

او افزود: با توجه به بارش شدید باران از شب گذشته و طغیان رودخانه کرگانرود و ریزش پایه‌های پل بزرگ تالش، مسیر رفت و آمد این شهر به آستارا و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: پلیس و عوامل امدادی تا عادی شدن شرایط جوی و بازگشایی مسیر در شهرستان تالش حضور دارند.

بیشتر بخوانید

سیل و آبگرفتگی ۳ مسیر را در تالش بست بارش سهمگین باران در غرب گیلان سیلاب به راه انداخت امدادرسانی به خانوارهای آسیب‌دیده از سیل در تالش

سرهنگ طالبی با بیان اینکه به محض بازگشایی مسیر مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد، از رانندگان خواست: به منظور کمک به تسریع در خدمات‌رسانی یگان‌های امدادی از تردد در این مسیر خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش شدید باران طغیان رودخانه سیل تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور هراز به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به مسدودیت محور هراز از ساعتی پیش، اظهار کرد: این محور به دلیل ریزش سنگ هم‌زمان با بارش باران برای تردد بسته شده است.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی این محور در دو موقعیت پنجاب و بالاتر از آبشار تا امام‌زاده هاشم (ع) ریزش سنگ را داشته و تا اطلاع ثانوی هراز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان برای تردد از سایر محورهای مواصلاتی استفاده ببرند، در خصوص مسدودیت محور سوادکوه بیان کرد: هم‌اکنون این محور باز و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: از رانندگان خواستاریم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 747141

دیگر خبرها

  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران