Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دستور بررسی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با دولت‌های امارات و بحرین برگزار شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،ابوالفضل عمویی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دستور بررسی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با دولت‌های امارات و بحرین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران، ناصر ابوشریف رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی در تهران، صلاح فحص نماینده جنبش اسلامی امل و عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران به عنوان میهمان در این جلسه حاضر شدند.

وی بیان کرد: در این جلسه نمایندگان گروه مقاومت تحلیل خود را نسبت به تحولات رخ داده در کشور‌های حاشیه خلیج فارس و همینطور فشار آمریکایی‌ها برای عادی سازی روابط این کشور‌ها با رژیم صهیونیستی ارائه کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه نمایندگان گروه‌های مقاومت ضمن تقبیح روند عادی سازی تاکید کردند که در بین ملت‌های منطقه حرکت رخ داده از سوی دولت‌های امارات و بحرین پذیرفته شده نیست و جز نفرت آورده‌ای برای حاکمان این دولت‌ها ندارد.

عمویی اظهار داشت: همچنین نمایندگان گروه‌های مقاومت تاکید کردند که این تلاش‌ها مبتنی بر نیاز‌های نتانیاهو و ترامپ در سیاست داخلی در بحث انتخابات بوده و متاسفانه دولت‌های امارات و بحرین وارد مسیر غلطی شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه راهکار حل موضوع فلسطین، مقاومت و وحدت جریان‌های مقاومت اعلام شد.

وی اظهار داشت: نمایندگان گروه‌های مقاومت بر ضرورت وحدت بین نیرو‌های مقاومت و همکاری بین آن‌ها تاکید کردند و دستاورد‌های حاصل از این وحدت را معرفی کردند.

عمویی بیان کرد: همچنین نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اعلام حمایت و همبستگی با مردم فلسطین بر پیگیری با اولویت موضوع فلسطین و آرمان و آزادسازی قدس شریف تاکید داشته و بار دیگر حمایت مجلس شورای اسلامی از جریان‌های مقاومت را اعلام کردند.

عمویی گفت: در بخش دوم جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سایر بند‌های طرح تاسیس سازمان پدافند غیر عامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس امارات بحرین امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دولت های امارات و بحرین نمایندگان گروه عادی سازی دولت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر قطر روز گذشته با «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات و نایب امیر ابوظبی در شهر دوحه (پایتخت قطر) دیدار و گفت و گو کرد.

بنابر اعلام وزارت خارجه قطر، دو طرف در این دیدار در ارتباط با روابط دوجانبه و برخی موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهتمام مشترک گفت و گو کرده اند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) نیز در این باره گزارش داد که نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی امارات در این دیدار در ارتباط با موضوعات مختلف تبادل نظر کرده اند.

این دیدار در شرایطی انجام شد که طی روزهای اخیر منطقه شاهد پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی بود که طی آن ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر صهیونیست ها به ویژه علیه کنسولگری ایران در دمشق، اراضی اشغالی را آماج حملات موشکی و پهپادی خود قرار داد.

کد خبر 6085668 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)