Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرصت ارسال آثار در بخش نمایشنامه‌نویسی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران تا ۱۵ مهر تمدید شد.

دبیرخانه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با هدف حمایت از تالیف‌های دانشجویی و شناسایی استعدادهای جوان در حوزه نمایشنامه‌نویسی و نیز بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های خوانش آن، این بخش را در دو مرحله نمایشنامه‌نویسی و خوانش نمایشنامه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره، فرم مربوطه را تکمیل و آثار خود را بارگذاری کنند.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سیدمجتبی جدی و به همت اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی شامل «تئاتر صحنه»، «تجربه‌های اجرا»، «نمایشنامه‌نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه فرهاد ناظرزاده کرمانی)»، «ترجمه»، «رادیو تئاتر»، «ماکت صحنه، عکس، پوستر»، و در بخش غیر رقابتی «کارگاه‌ها و درس گفتارها»، «اساتید»، «بین‌الملل»، «جشنواره جشنواره‌ها» و «پایان‌نامه‌های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

کد خبر 1432887

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر جشنواره تئاتر دانشگاهی نمایشنامه نمایشنامه نویسی تئاتر دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، جشنواره «قهرمان ایران» که به انتخاب برترین‌ های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ می‌پردازد با استقبال و مشارکت چشم گیر ورزش دوستان همراه بوده است.

به همین دلیل شبکه ورزش سیما که برگزار کننده این جشنواره است با توجه به این استقبال، تصمیم گرفته تا روز اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه پنجم اردیبهشت است، مشارکت مردم از طریق درگاه‌های اعلام شده امکان پذیر باشد.

علاقه مندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ امکان مشارکت در جشنواره «قهرمان ایران» را تا پنجم اردیبهشت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان