Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:33:11 GMT

واحد تولید کارتن در شهرک صنعتی مهاباد طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۴۶۰

واحد تولید کارتن در شهرک صنعتی مهاباد طعمه حریق شد

رحمان احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تماس تلفنی با آتش‌نشانی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی گسترده در کارخانه کارتن‌سازی شهرک صنعتی مهاباد، بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش‌سوزی در سطح یک هکتار کارتن و مقوای دپو شده به ارتفاع ۱۰ متر رخ داده بود که طی آن پنج خودرو سنگین از این شهرستان مشغول اطفای حریق شدند ولی به علت گستردگی حریق از شهرهای مجاور شامل ۲ خودروی سنگین از میاندوآب، سه دستگاه خودرو از نقده، پتروشیمی مهاباد و روستای "قم قلعە" و ۲ دستگاه لودر با اکیپ ویژه در محل حریق حاضر و به اطفای آن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان کرد: در این عملیات ۳۰ آتش‌نشان مشغول اطفای به همراه جداسازی و ایمن سازی محیط بودند که در نهایت پس از پنج ساعت 

آتش را به طور کامل مهار کردند.

احمدی اظهار داشت: این حادثه خسارات جانی درپی نداشته ولی خسارات مالی زیادی برجای گذاشته و پیش بینی شده بالغ بر یک میلیارد تومان خسارت ببار آورده باشد.

این کارخانه در خرداد ماە سال ۹۸ نیز دچار آتش‌سوزی شدە بود. 

به گزارش ایرنا شهرک صنعتی مهاباد در ۱۸ کیلومتری این شهر در مسیر مهاباد - میاندوآب قرار دارد و دارای ۵۱ واحد فعال است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

پارسال ۷۶۰ مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی در مهاباد انجام شده که ۶۳۶ مورد در حوزه شهری و مابقی نیز در روستاها بوده ‌است.

برچسب‌ها آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی اخبار کنکور آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صمعتی صومعه سرا خبر داد و گفت: تامین زیرساخت های برق شهرک های صنعتی با توجه به نقش خطیر آنها در تولید و اشتغال، بسیار مهم و حیاتی است.

محمود دشت بزرگ امروز، ۸ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا، اظهار کرد: تامین زیرساخت های برق شهرک های صنعتی با توجه به نقش خطیر آنها در تولید و اشتغال، بسیار مهم و حیاتی است.

وی درخصوص اهمیت و ضرورت احداث این پست، گفت: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی نقش مهمی در تولید، اشتغال و رشد و توسعه دارند، احداث این پست برای شرکت برق منطقه ای گیلان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهداف این پروژه، عنوان کرد: افزایش دو برابری ظرفیت توان الکتریکی پست از اهداف این پروژه است. در واقع با استقرار دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر در پست، ظرفیت آن به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

دشت بزرگ با بیان اینکه برای پروژه مذکور حدود ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پست تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل باقیمانده پروژه با سرعت خوبی در حال اجراست و پیش بینی می شود این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی