Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:24:53 GMT

جشنواره مالک اشتر در لامرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۴۶۳

جشنواره مالک اشتر در لامرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس روز یکشنبه در جریان این مراسم گفت: فرماندهان نواحی باید به صورت میدانی امور پایگاه‌ها و بسیج را دنبال کنند که باعث یاس و ناامیدی دشمنان شود.

او گفت: اگر با روحیه و امید ورود کنیم کارها دیده می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: باید روحیه جهادی و حزب الهی را در نهاد سپاه حفظ کرد و نباید طوری باشد که نیروها از این روحیه فاصله بگیرند و فرماندهان نواحی باید به روش و منش و کار پرسنل توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مراسم سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده سپاه لامرد گفت: در این جشنواره به تبعیت از مالک اشتر که ویژگی همچون رزمایش و همدلی داشت، ما نیز باید سرآمد و الگو باشیم.

او گفت: بسیجان در ضدعفونی معابر و شهرها و محلات و همچنین تهیه بسته‌های معیشتی تمام و تلاش خود را کردند و خوب درخشیدند.

وی پیشنهادی هم به زائرین اربعین حسینی داشت و گفت: به دلیل اینکه در مراسم معنوی اربعین امسال توفیق حضور پیدا نمی‌شود پیشنهاد می‌شود درصدی از این هزینه را در تهیه بسته‌های معیشتی در اختیار پایگاه‌ها قرار داده تا به دست خانواده‌های نیازمند هر محله رسانده شود. در این مراسم

در جشنواره سالانه مالک اشتر از رده‌های مختلف، فرماندهی و ارکان بسیج که در عرصه‌های مختلف موفقیت‌هایی را کسب کرده اند به صورت استانی و شهرستانی تقدیر شد.

همچنین در این آئین از ۲۸ رده بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد تقدیر شدند.

کد خبر 5028650

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره مالک اشتر لامرد سپاه فجر فارس ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد

رئیس کمیته برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه سومین جشنواره پژواک اعلام کرد که پیمان طالبی اجرای مراسم افتتاحیه این جشنواره را برعهده دارد که چهارم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جشنواره مستند رادیویی «پژواک» برای سومین بار برگزار می‌شود و این بار رادیویی‌ها شاهد یک افتتاحیه جذاب با هدایتِ تهیه‌کننده و کارگردان برنامه طنز «صبح جمعه با شما» خواهند بود.

ساجد قدوسیان که به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان «صبح جمعه با شما» شناخته می‌‌شود رئیس کمیته برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره پژواک و کارگردان برنامه است. او درباره جزئیات افتتاحیه گفت: مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک روز چهارم اردیبهشت همزمان با سالگرد رادیو در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو ساعت 15 برگزار می‌شود. اجرای مراسم هم برعهده پیمان طالبی است.

خبر معاون صدا از راه‌اندازی رادیو بانوان تا سهم کودکان

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه بخش‌های متنوعی دارد، تصریح کرد: در این مراسم قرار است از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو تقدیر کنیم. همچنین خاطره بازی با حضور هنرمندان از دیگر بخش‌های این مراسم است.

قدوسیان همچنین تأکید کرده که قرار است نمایش‌های طنز با محوریت مباحثی که رادیویی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا شود. محمد قربانی از پیشکسوتان رادیو است که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است. او از دهه 40 راهی رادیو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند