Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز یکشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ غنی از ایثار و شهادت بوده و گرامیداشت این هفته در اولویت برنامه ها قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: گرامیداست هفته دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است،  به همین منظور همه مدیران و روسای دستگاه های شهرستان ری مصوبات را به نحو شایسته اجرا و فضاسازی محیطی را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: حفظ شأن شهدا وظیفه همه آحاد است و به همین منظور بایستی مقبره شهدای گمنام در فرهنگسرای ولاء شهرری با نظر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت شایسته طراحی و ساماندهی شود.

توکلی اضافه کرد: شهرستان ری همواره در زمینه ایثار و شهادت در کشور زبانزد بوده و هست همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس نزدیک به سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امروز جوانانی همچون شهید زمانی نیا، شهید پاشاپور، شهید سرلک، شهید میرزایی و سایر شهدای محور مقاومت با نثار خون خود فرهنگساز ایثار و شهادت هستند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: مقاومت و پایداری رمز پیروزی در برابر دشمنی های استکبار جهانی است و قطعا ملت بزرگ ایران در سایه همدلی و وحدت و همچنین ادامه راه شهدای والامقام سختی ها و مشکلات امروز را پشت سر خواهند گذاشت.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: یکی از تاکیدهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان است و آشنایی نسل امروز با فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت است و در این راستا تمامی دستگاه های اجرایی که در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئولیت دارند می بایست به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده و ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز،  ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

برچسب‌ها شهرستان ری هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان ری هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور هفته دفاع مقدس ایثار و شهادت ترویج فرهنگ شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند

صالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد.

وی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال درختان مذکور که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابه جایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086577

دیگر خبرها

  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ