Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا هروی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۲۰۰ تبلت بین دانش آموزان روستاهای امیر آباد دامغان توزیع می‌شود، اظهار داشت: ارزش هر تبلت یک تا دو نیم میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی ۲۰۰ عدد کیف، کفش و البسه به دانش آموزان منطقه کوه زر اهدا شد، افزود: این کمک‌ها در راستای توانمند سازی دانش آموزان اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش امیر آباد دامغان تاکید کرد: ۳۵ واحد آموزشی با یک هزار و ۲۱۳ دانش‌آموز و ۱۸۵ کادر آموزشی در بخش امیرآباد فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، آموزش و پرورش و کمیته امداد با کمک خیران برای دانش آموزان مناطق محروم امکانات اینترنت برای درس خواندن مجازی و استفاده از شبکه شاد را معیا می‌سازند.

کد خبر 5028666

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان شبکه شاد دامغان ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار