Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: در بیست و یکمین هفته پویش هر هفته «الف_ب_ ایران» و همزمان با سراسر کشور، پروژه آبرسانی به ۱۰ روستا در استان کرمان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید.

"محمد طاهری" درخصوص جزئیات این پروژه ها با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ۴۳۲۴ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند افزود: در قالب این پروژه ۱۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اظهار کرد: این پروژه ها شامل مجتمع آبرسانی چاه ملک ریگان با ۱۹۳ خانوار و اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال، مجتمع آبرسانی امیرآباد سوخک سیرجان با ۹۹ خانوار و اعتبار ۲۷ هزار میلیون ریال، منطقه کوه باداموئیه کرمان - بی بی حیات با ۱۱۰ خانوار و اعتبار ۱۵ هزار میلیون ریال، مجتمع آبرسانی تیغ سیاه عنبرآباد با ۳۴۶ خانوار با اعتبار ۱۳ هزار میلیون ریال، مجتمع آبرسانی قوچ آباد سنگ آباد کهنوج با ۲۷۲ خانوار و اعتبار ۱۰ هزار میلیون ریال و مجتمع آبرسانی هوروئیه منوجان با ۱۵۷ خانوار و ۹۵۰۰ میلیون ریال است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات این پروژه های  تحقق اتمام طرح با همت مهندسین داخلی در سال جهش تولید، شاهد  بهره برداری و استفاده از آب شرب بهداشتی روستاییان استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب آشامیدنی پویش هرهفته الف ب ایران اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی آبفا هزار میلیون ریال خانوار و اعتبار مجتمع آبرسانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ ابوالحسن عالی اظهار داشت: مجتمع آبرسانی ارم دهرود شهر تنگ ارم و ۶ روستا ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار بخش ارم را تحت پوشش قرار می‌دهد که در حال حاضر انشعاب شهر تنگ ارم و ۲ روستا به این خط متصل شده است.

وی بیان کرد: خط انتقال این مجتمع در مدت ۶ سال و با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود به طول حدود ۳۴ کیلومتر و به قطر ۱۹۰ تا ۳۵۵ میلیمتر یکی از طرح‌های شاخص این شرکت در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

عالی اظهار داشت: منبع تامین آب این مجتمع سد شهدای تنگ ارم بوده که خط انتقال آن از محل طرح‌های جهاد آبرسانی ساخته شده است.

وی افزود: با اتصال شبکه آب آشامیدنی چهار روستای باقیمانده وضعیت تامین آب شهر و روستا‌های بخش ارم شاهد تحولی چشمگیر می‌شود.

عالی یادآور شد: در استان بوشهر طرح‌های متعددی با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان اجرایی شده که پیش بینی شده تا قبل از تابستان به افتتاح برسند.

وی اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید بارش‌های جوی استان بوشهر در ماه‌های گذشته انتظار است هم استانی با درکی راهبردی از این شرایط نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • زمان کوچ عشایر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت است
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید