Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@16:53:26 GMT

محمدی راد: با تجربه بازیکنان توانستیم پیروز میدان شویم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۵۸۰

محمدی راد: با تجربه بازیکنان توانستیم پیروز میدان شویم

‌ سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: در ست سوم و چهارم تیم ما دچار افت شد، اما بازیکنان در ست پنجم به شرایط خوب خود رسیدند و توانستند در این دیدار پیروز شوند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا؛ رحمان محمدی راد پس از پیروزی تیمش مقابل لبنیات هراز آمل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد یک بازی با کیفیت و خوب بودیم نفرات تیم آمل شاخص هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تیم ما را تحت فشار قرار می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تجربه باعث شد تیم ما در ست پنجم به پیروزی برسد، در ست سوم و چهارم تیم ما دچار افت شد اما بازیکنان در ست پنجم به شرایط خوب خود رسیدند و توانستند در این دیدار پیروز شودند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، در این مدت تیم ما در سفر بود و بازیکنان ما دچار خستگی شده اند فردا نیز باید به گنبد سفر کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم امیدوارم بتوانیم در بازی آینده نیز پیروز از میدان خارج شویم.

کد خبر 445374

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال سپاهان ورزش ایران لیگ برتر فوتبال ورزش ایرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل