Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:48:56 GMT

کاهش 18 درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۶۰۸

کاهش 18 درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری کنترل و مبارزه با کرونا ویروس اظهار کرد: ۷۵ درصد تست های انجام شده در خصوص کرونا این روزها مثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در قم کاهش یافته و از ۸۰ درصد به ۶۲ درصد رسیده است افزود: از مردم درخواست می‌کنیم با وجود اینکه خسته و کلافه شده اند اما بدانند که عدم رعایت آنها منجر به افزایش بیماران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: روز گذشته ۱۴۰ نفر کرونایی در بیمارستان های قم بستری شدند و در اوج کرونا در اسفندماه تعداد بستری های روزانه ۱۶۰ نفر بود.

وی با بیان اینکه کرونا یک واقعیت است و باید بدانیم که این ویروس با ما هست و باید با ویروس زندگی کنیم، اضافه کرد: بیمارستان امام رضا(ع) آماده پذیرش بیماران کرونایی شد و از اول مهر بیماران در این بیمارستان نیز بستری می‌شوند.

قدیر از آغاز فعالیت نیروهای جهادی خبر داد و گفت: از آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه که دستور حضور نیروهای جهادی در بیمارستان ها را دادند، قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: تمام پزشکان و پرستاران شاغل در واحدهای ستادی دانشکاه نیز باید برای ویزیت بیماران کرونایی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم دانشگاه علوم پزشکی بیماران بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی

به گزارش جام جم آنلاین، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی باید بگویم که نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی به خصوص از سوی دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است. در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

مرتضوی در ادامه اذعان کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیاز‌های عمومی را پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال ۳۰ درصدی می‌شود
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران