Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی،  آمده است:‌ هشت سال دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین برگ‌های تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و تداعی کننده یکی از زیباترین جلوه‌های تاریخ انقلاب است که در آن حماسه ایستادگی و مقاومت متجلی شد. حماسه‌ای که در حقیقت رمز پیشرفت و پیروزی جمهوری اسلامی در دهه‌های پس از آن نیز  به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام معزی در این پیام افزود: بخشی از برگ‌های زرین این کتاب پر افتخار نیز متعلق به امدادگران‌ جبهه‌های حق علیه باطل است. گرامی می‌داریم یاد و خاطره همه ایثارگران و از جان‌گذشتگانی که در این راه مقدس ماندگار شدند؛ به‌ ویژه ۴۸۷ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر که در راه تسکین درد و رنج حاصل از تجاوز دشمن در کنار رزمندگان اسلام ایستادگی و مقاومت کردند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعیت هلال احمر یادآورشد: شهدا افتخار ملت ایرانند، چه از نگاه دینی که رتبه و مقام رفیعی دارند و در پیشگاه خداوند زنده هستند و چه از منظر ملی و مردمی که به سبب خدمتی که به جامعه خویش کرده‌اند موجب افتخار هستند. بنابر فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی امروز زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و همه باید بدانیم که امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایستادگی و رشادت شهدا و صبر و استقامت بی‌بدیل خانواده این عزیزان است.

وی در این تاکید کرد: با توجه به این مهم اینجانب به جوانان عزیز توصیه می‌کنم تاریخ هشت سال دفاع مقدس را با اهتمام و جدیت  مطالعه و بررسی کنند به ویژه جوانان جمعیت هلال احمر که پرچم‌دار نوع دوستی، از خودگذشتی و صلح طلبی هستند. باید وقایع عبرت‌آموز دوران دفاع مقدس را که رشادت‌های دلاوران ایران زمین است به نحو شایسته بازنمایاند تا مفهوم ایستادگی و امید را همواره در ذهن و دل جامعه زنده نگاه ‌داشت. امروز تکیه بر دستاوردهای دفاع مقدس و تنفس در فضای معنوی و تمسک به روحیه ایثارگری آن دوران راه روشن غلبه بر سختی‌ها ومسیر تجربه‌شده پیروزی و نصرت است.

معزی در پیام خود یادآورشد: امید که همکاران جمعیت هلال‌احمر که پرچمدار ایثارگری در جامعه هستند رهروان استوار ایثارگران دفاع مقدس باشند. شایسته است مسئولان محترم دفاتر حوزه نمایندگی در استان‌ها و نیز مدیران محترم جمعیت هلال‌احمر  توجه به ایثارگران و خانواده‌های محترمشان را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

برچسب‌ها هفته دفاع مقدس رهبری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس رهبری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس رهبری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود