Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@02:15:05 GMT

مواضع القاعده در ادلب بمباران شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۷۱۰

جنگنده های سوری مواضع یک گروه وابسته به القاعده را در اطراف شهر ادلب و حومه شمالی آن بمباران کردند. ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، جنگنده های سوری مواضع یک گروه وابسته به القاعده را در اطراف شهر ادلب و حومه شمالی آن بمباران کردند.

یک منبع سوری اعلام کرد: حملات هوایی به مواضع گروه موسوم به حراس الدین انجام شد و این پس از رصد تحرکات گسترده تروریستهای این گروه از سوی هواپیماهای شناسایی روسیه رخ داد که دخالت فوری از سوی جنگنده ها را طلب می کرد و در ۲۰ نوبت این مواضع بمباران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع مذکور تاکید کرد که این حملات به انهدام ۹ مقر و تجهیزات تروریستهای حراس الدین و نیز انبار حامل ادوات لجستیک تروریستها که به دنبال انتقال آن از منطقه باتنتا در شمال ادلب به سوی حومه جنوبی آن بودند، منجر شد.

این منبع بیان کرد که این حملات منطقه عرب سعید در غرب ادلب را هم شامل شد که اخیرا از سوی تروریستهای جبهه النصره تحویل حراس الدین شده بود.

منبع سوری از هلاکت و زخمی شدن شماری زیادی از تروریستها در جریان هدف قرار گرفتن محل نشست آنها خبر داد. منبع: مهر برچسب ها: مواضع القاعده ، ادلب ، بمباران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مواضع القاعده ادلب بمباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه/ وضعیت بغرنج کودکان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع محلی در نوار غزه از شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران این باریکه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی گروهی از فلسطینیان را در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه هدف قرار دادند که طی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

وضعیت بغرنج کودکان جنگ زده در نوار غزه

به گزارش منابع محلی، کودکان فلسطینی در غزه مانند کودکان دیگر نیستند، آن‌ها صبح‌ها با صدای بمباران و شلیک اشغالگران صهیونیست بیدار می‌شوند و بعضا می‌بینند که همه اعضای خانواده را از دست داده و تنها و بی‌کس شده‌اند.

کد خبر 6080821 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه/ وضعیت بغرنج کودکان+فیلم
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • «شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟
  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار
  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • ببینید | ضربه ایران به اسرائیل، اقدامی که سوری‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد