Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: سیاست‌های تشویقی و حمایتی صادرات زعفران به درستی در کشور اجرا نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معین الدین سعیدی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز( یکشنه 30 شهریورماه) کمیسیون کشاورزی، گفت: دستور کار نشست دوم امروز کمیسیون کشاورزی در خصوص بررسی مشکلات خرید وصادرات زعفران با حضور مسئولین ذی‌ربط بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علی رغم تولید بیش از 90 درصد زعفران دنیا در ایران کشور اسپانیا بیش از 90درصد از بازار این محصول را در اختیار دارد، ادامه داد: کشور ایران در زمینه مارکتینگ و رفع معضلات زعفران درست عمل نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیاست‌های تشویقی و حمایتی صادرات زعفران اجرا نشده است، عنوان کرد: بررسی و تعیین میزان سهم هر دستگاه در خصوص رفع مشکلات تولید و صادرات زعفران به جلسات آینده موکول شد تا به صورت فنی و کارشناسی مشخص شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس کمیسیون کشاورزی کمیسیون کشاورزی مجلس مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی صادرات زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

- ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (رفع ایرادات شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم‌بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • قاچاق، آفت اصلی زعفران
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • ضرورت اعمال سیاست‌های تشویقی برای حفظ باغات شیراز
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت
  • ‌سیاست تشویقی برای حفظ باغات شیراز در دستور کار قرار گیرد