Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@21:37:02 GMT

بازدید خطیب‌زاده از موزه دفاع مقدس در تهران/عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۸۴۲

بازدید خطیب‌زاده از موزه دفاع مقدس در تهران/عکس

به گزارش خبرآنلاین، خطیب زاده همچنین در گفتگو با مسئولین موزه دفاع مقدس راههای هرچه بهتر معرفی شدن موزه دفاع مقدس و یادمانهای جنگ تحمیلی در عرصه دیپلماسی عمومی را مورد بحث وگفتگو قرار داد و سپس به بازدید از بخشهای این موزه پرداخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده اند و هر موقع این دو بال با هماهنگی یکدیگر فعالیت کردند پیروزی های بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشور برای حفظ دستاورد های انقلاب و دفاع مقدس در چهارچوب دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران گفت: در وزارت امور خارجه ایثارگران قابل توجهی در بین کارکنان  آن حضور دارند که در صحنه مقاومت و دیپلماسی نقش آفرینی کرده اند.

311311

کد خبر 1434630

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعيد خطيب زاده سخنگوی وزارت خارجه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان به وزارت امور خارجه احضار شدند

در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان که آخرین مورد آن حمله بزدلانه به سفارت کشورمان در دمشق بود، سایمون شرکلیف، نیکلا رش و هانس اودو موتسل سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران بامداد امروز به صورت جداگانه از سوی مدیر کل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شدند.

در این جلسات احضار، مدیر کل غرب اروپا ضمن اشاره به سلسله اقدامات ضد بشری و مغایر حقوق و موازین بین المللی رژیم صهیونیستی، منتهی به حمله ناجوانمردانه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان و غیرنظامیان سوریه گردید، اظهار داشت: اقدام شب گذشته نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی، در چارچوب اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به سلسله جنایات رژیم صهیونیستی، به ویژه حمله اخیر به سفارت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

این مقام وزارت خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پایبندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و نیز حقوق بین‌الملل، برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور مصمم است.

مدیرکل غرب اروپا ضمن تقبیح رویکرد دوگانه سه کشور مورد نظر اروپایی درخصوص حمله هوایی رژیم اسرائیل به اماکن دیپلماتیک کشورمان و همزمان محکومیت اعمال حق ذاتی جمهوری اسلامی ایران در دفاع مشروع علیه متجاوز وفق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقدامات سازنده و موثر خود نشان داده که همواره به دنبال جلوگیری از تشدید تنش از طریق بکارگیری ظرفیت‌های ممکن بوده است. با این وجود، در صورت ادامه ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی، در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده از زور، مقتدرانه از حاکمیت و امنیت و آرامش مردم خود دفاع خواهد کرد.

سفرای سه کشور اروپایی اظهار داشتند که مراتب را در اسرع وقت به پایتخت‌های خود منعکس خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • خبر خوش برای علاقمندان به تهرانگردی |‌ سردر باغ ملی بازگشایی می‌ شود
  • دیپلماسی گردشگری اولویت نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی
  • سفرای کدام کشورها به وزارت امور خارجه احضار شدند؟
  • دیپلماسی گردشگری اولویت‌ وزارت خارجه در خراسان جنوبی
  • سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان به وزارت امور خارجه احضار شدند
  • احضار سفرای کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات دفاعی ايران
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره اقدامات دفاعی ايران
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات مشروع سپاه علیه رژیم صهیونیستی