Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:00:22 GMT

پورموسوی سرمربی جدید صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۹۴۸

پورموسوی سرمربی جدید صنعت نفت

سید سیروس پورموسوی رسما بعنوان جدید سرمربی صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید سیروس پورموسوی رسما به عنوان جدید سرمربی صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم انتخاب شد.

پورموسوی در اواخر لیگ نوزدهم هدایت پارس جنوبی جم را برعهده گرفته بود.
 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیروس پورموسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه امروز شاهد رسمی شدن واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هستیم، گفت: پیش از این ده درصد سهام دو باشگاه نیز به مردم واگذار شده بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نشست واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: امروز آیین‌ واگذاری دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران با تلاش ارکان مختلف برگزار می‌شود. دو دهه است که از تصویب واگذاری این دو باشگاه می‌گذرد و امروز این قطار یه ایستگاه آخر رسید.

وی افزود: امروز واگذاری رسمی این دو باشگاه و انتقال آنها به بخش خصوصی اعلام می‌شود. امیدوار هستیم این واگذاری نقطه عطفی در ذر ورزش ایران باشد. در این مرحله از واگذاری که در یک مزایده شفاف انجام شد، مشتریان با اهلیت برای مالکیت و مدیریت این دو باشگاه اقدام کردند. پس از هشت بار مزایده سازمان خصوصی سازی به عنوان نماینده دولت در تعامل با وزارت ورزش به سرانجام رسید.

پیش از این ده درصد سهام دو باشگاه به مردم واگذار شد. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد امروز شاهد واگذاری دو باشگاه نبودیم. امروز 85 درصد سهم باشگاه استقلال مربوط به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس است. کنسرسیوم بانکی، متشکل از پنج بانک نیز به همین ترتیب برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام کرد.

لازم به ذکر است، باشگاه استقلال به ارزش 2800 میلیارد تومان و پرسپولیس با ارزش 3200 میلیارد تومان به کنسرسیوم سهام‌داران پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیوم پنج بانک غیردولتی واگذار شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)