Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: رحمان رضایی مربی جوانی بوده و از دانش فنی خوبی برخوردار است. - اخبار استانها -

مهرداد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به بازگشت خود به تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: بهترین سال‌های فوتبال خود را در اصفهان و در جمع سبزپوشان گذرانده‌ام و همچنین از این طریق توانستم به تیم ملی دعوت شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در زمان حضور خود در تیم بزرگ ذوب‌آهن افتخار کسب 2 قهرمانی جام حذفی و همچنین سوپرجام را داشتم. بسیار خوشحالم که به خانه خود برگشتم و امیدوارم بتوانم دین خود را به این تیم ادا کنم و همچنین بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

اصفهان| مهرداد قنبری به ذوب‌آهن پیوست/ بازگشت مدافع سابق به جمع سبزپوشانعباسی: بحث من با ذوب‌آهن مالی نیست/ نمی‌توانم در اصفهان بمانماصفهان| نتیجه تست کرونای بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن منفی اعلام شد

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن پیرامون شرایط سبزپوشان در فصل گذشته تصریح کرد: شرایط ذوب‌آهن در فصل گذشته به علت تغییرات متعدد تیم بوده است اما امیدوارم در لیگ پیش‌رو شرایط تیم بهتر شود. ذوب‌آهن از کادر فنی خوب و سرمربی کاربلدی بهره‌مند بوده و امیدوارم بتوانیم برای لیگ پیش‌رو در جمع تیم‌های برتر باشیم و سهمیه آسیا را نیز کسب کنیم.

وی افزود: رحمان رضایی مربی جوانی بوده و از دانش فنی خوبی برخوردار است، باید با کمک یکدیگر شرایط تیم را بهتر کنیم و ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم و تمام تلاش ما در جهت بهبود عملکرد تیم است. ذوب‌آهن تیم بزرگی به شمار می‌رود که هر کسی باید به بازی در این تیم افتخار کند.

قنبری خطاب به هواداران ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: هواداران تیم بزرگ ذوب‌آهن همیشه به من لطف داشتند و من نیز آن‌ها را مانند خانواده خود می‌دانم و دوست‌شان دارم. امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوب خود جواب لطف هواداران را بدهم.

انتهای پیام/167/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند، درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: دربی امروز اصفهان با احساسات مواجه شد و بازی ساده‌ای برای ما نبود، در این بازی از خودمان ثبات را نشان دادیم و در طرف مقابل هم ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی به تیم ما برتری داشت اما به بازیکنان خودم بابت تلاش، کنترل کردن خود بر بازی و اتفاقاتی که در طی دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این بازی با یک‌گل پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن‌را داشتیم. به عنوان کسی که سازمان‌دهی حرفه‌ای را انجام می‌دهد باید از پس این مشکلات بر بیائیم و روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری از سوی هواداران سپاهان داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نه‌تنها بازیکنان تیم من بلکه صورت خود من نیز پس از پایان بازی و موقع ترک زمین همانند بازنده‌ها بود. از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه‌چیز قابل تغییر است. حتی وقتی ببرید افرادی هستند که ضد شما رفتار کرده و از تیم‌تان حمایت نمی‌کنند اما به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

مورایس در پایان راجع‌به شعارهای هواداران علیه وی گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کد خبر 745584

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم