Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قرار است در مشهد تعداد پردیس‌های سینمایی اضافه و در مجتمع مهر کوهسنگی مشهد این پردیس جدید افتتاح شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، قرار است در مشهد تعداد پردیس‌های سینمایی اضافه و در مجتمع مهر کوهسنگی مشهد این پردیس جدید افتتاح شود.

در حالی که تبلیغات شهری این موضوع نیز در برخی نقاط سطح شهر مشهد خودنمایی می‌کرد ناگهان خبر افتتاح به زودی این پردیس روی بیلبوردهای شهری لاک‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه سینمایی"افق سینما" از فردا شب در شبکه افق پخش می‌شودیادداشت| سینمای دفاع مقدس مظلوم باقی مانده است"تنت" در سینماهای جهان تاکنون 200 میلیون دلار فروخته است

حال باید دید این اقدام با چه هدفی صورت گرفته و نهاد متولی در این زمینه کدام است؛ آیا سازوکارهای خاصی از سوی ارشاد خراسان رضوی مدنظر است و یا اینکه شهرداری و یا نهاد دیگری در این زمینه اعمال نظر کرده است. تماس خبرنگار تسنیم خراسان رضوی برای پرس و جو در این زمینه با معاون سینمایی ارشاد خراسان رضوی بی‌پاسخ ماند.

سوالی که به ذهن می‌رسد این است که چرا این اقدام زمانی صورت گرفته که تبلیغات انجام شده و آیا امکان اینکه این عمل در زمان نظارت بر محتوای تبلیغی صورت می‌گرفته وجود نداشته است؟

خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی آماده انعکاس دلایل و استدلال مسئولان مربوطه در این زمینه است:

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد