Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان، شهروند اراک و خاتم اردکان، فولاد سپاهان و لبنیات هراز آمل در هفته سوم رقابت‌های لیگ از ساعت ۱۶ در مقابل هم قرار گرفتند.

دیدار حساس شهرداری ارومیه و پیکان از دیدار‌های جذاب هفته سوم بود. شاگردان اکبری با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ موفق شدند میهمان خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکانی‌ها که از ۲ بازی گذشته خود یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه داشتند امروز بازهم طعم تلخ شکست را چشیدند.

در دیگر دیدار هفته سوم شاگردان نفرزاده موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ میزبان خود را شکست دهند و اولین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کنند. تیم والیبال شهروند اراک در اولین بازی رسمی خود در لیگ برتر والیبال شکست را تجربه کرد.

در آخرین دیدار از هفته سوم هم تیم والیبال فولاد سپاهان در یک بازی نزدیک و نفس گیر موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیاز‌های ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵، ۱۶ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ نماینده آمل را شکست دهد. شاگردان عطایی توانستند یک امتیاز کسب کنند. این دومین شکست شاگردان بهروز عطایی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بود.

بیشتربخوانید

لیگ برتر والیبال/ پیروزی شیرین و سخت شهداب در ورامین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهروند اراک لیگ برتر والیبال هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد

تیم فوتبال آرسنال در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس برابر آستون‌ویلا شکست خورد تا صدرجدول در اختیار منچسترسیتی باقی بماند.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و آستون‌ویلا از ساعت ۱۹ امشب به مصاف هم رفتند که مهمان صاحب برتری دو بر صفر شد.

آرسنال برای بازگشت دوباره به صدر به برد و کسب سه امتیاز این بازی خانگی احتیاج داشت، در سوی دیگر آستون‌ویلا هم برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، چشم به امتیازی‌های این مسابقه داشت.

آستون‌ویلا در این دیدار توانست با تک گل لئون بیلی در دقیقه ۸۴ و اوله واتکینز در دقیقه ۸۷، آرسنال را ۲ بر صفر شکست دهد و سه امتیاز مهم به بیرمنگام برگردد.

آرسنال که در ۵ هفته اخیر ۴ برد و یک مساوی کسب کرده بود، با این شکست ۷۱ امتیازی و در رده دوم باقی ماند.

شاگردان اونای امری هم با این برد، ۶۳ امتیازی شدند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند. البته آنها برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول، تاتنهام را به عنوان رقیب جدی‌شان پشت سرشان می‌بینند، تیمی که که با یک بازی کمتر، ۶۰ امتیازی و در رده پنجم قرار دارد.

در جدول لیگ برتر، منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز صدرنشین است و آرسنال و لیورپول با ۷۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند تا رقابت برای قهرمانی در هفته‌های پایانی، داغ و نزدیک دنبال شود.

دیگر خبرها

  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد
  • گرگان، اولین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • شکست طلایی پوشان در خانه
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ پیروزی ملی‌پوشان ساحلی ایران برابر مالدیو