Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اوحدی گفت: رسانه‌های داخلی باید در جنگ نرم علیه کشورمان با جدیت در برابر جبهه استکبار بایستند تا انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در دیدار با سردبیران خبر سازمان صداوسیما با اشاره به تصمیمات استکبار جهانی برای ایجاد جنگ نرم علیه کشورمان، گفت: استکبار به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت و از طریق سلاح‌های نظامی نمی‌تواند علیه کشورمان به نتیجه‌ای برسد و به این دلیل رویکرد جنگ نرم را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در عرصه جنگ سخت از سلاح‌های کشتار استفاده می‌شود و انسان‌ها در طی این نوع جنگ به شهادت می‌رسند، اما فضای جنگ نرم کاملاً متفاوت است و آرمان‌های انسانی مورد هدف قرار می‌گیرند. یکی از ابزارهای مهم استکبار در جنگ نرم فضای مجازی است و امروز شاهد تحولات بزرگی در عرصه این فضا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی با جهت‌گیری علیه نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و در هیچ کشوری این تعداد شبکه برای هجمه به یک کشور وجود ندارد. هدف این شبکه‌ها از بین بردن اعتماد عمومی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه نظام است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر جایگاه بسیار مهم و حساس سازمان صداوسیما در مقابله با این توطئه‌های دشمنان گفت: در شرایط سخت کنونی که در کنار فضاسازی‌های رسانه‌ای شاهد فشارهای بسیار ظالمانه تحریم‌ها نیز هستیم، رسانه ملی باید بازگوکننده حقایق برای مردم باشد. رسانه‌های داخلی به‌خصوص صداوسیما باید در این جنگ نرم با جدیت در برابر جبهه استکبار بایستند تا انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی دفاعی سپاه پاسداران ایران به رژیم کودک کش اسرائیل اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی چاره ای جز مقابله و دفاع مشروع نداشت و با آنان برخوردی سخت کرد.

وی افزود: ایران توانست به مناطق مهم و پایگاه های جاسوسی اسراییل موشک پرتاب کند و این نشان از قدرت ایران اسلامی است و این موشک باران در حالی است که همه احزاب و قدرت های جهان گردهم آمده بودند.

امام جمعه بهاباد گفت: ما ساختمان های مسکونی را موشک باران نکردیم بلکه پایگاه های مهم که از آنان مواظبت می کردند را زدیم.

وی افزود: عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی در زمینه امنیت و کوچک‌ترین تعرض نسبت به خاک و منافع خود با کسی تعارف ندارد و اگر در صحنه عمل کسی کمترین اشتباه محاسباتی کرد با جوابی قاطع و تنبیه پشیمان کننده مواجه است.

ابراهیمی بشکانی با گرامیداشت روز ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در بین همه ارتش های دنیا متمایز است، تصریح کرد: اراده پولادین برای انجام ماموریت در مسیر مصالح و منافع کشور ایران اسلامی اولین وجه تمایز ارتش ما از سایر ارتش‌های دنیا است.

وی اظهار کرد: ارتش اراده قوی دارد و در حوزه های ماموریتی خود نیز آنچه بر عهده آن گذاشته شده را بدون عیب و نقص در صحنه عمل به اجرا در می‌آورد و آنچه در صحنه عمل به ثمر می نشیند، اراده قوی است.

وی ادامه داد: روحیه بالا و شهادت‌طلبانه برگرفته از توجه به احکام نورانی اسلام و دفاع از ارزش های دینی دومین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بهاباد گفت: شجاعت در میدان ماموریت نیز از دیگر ویژگی‌های متمایز ارتش جمهوری اسلامی است؛ ارتش شجاع می تواند اراده پولادین خود و انجام تکلیفی که به عهده او گذاشته شده و نیز روحیه ایثار و شهادت طلبی را تبدیل به جریان قوی و بازدارنده کند تا کسی از دشمنان به خود اجازه ندهند کوچک‌ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی داشته باشد.

کد خبر 6082626

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد