Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:46:34 GMT

ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۲۸۰

ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق مشخص شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش ایسنا، با نظر مجید نامجو مطلق، استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، روزبه چشمی، هروویه میلیچ، فرشید باقری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، شیخ دیاباته به مصاف الشرطه عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار ساعت ۲۲:۳۰ امشب (یک‌شنبه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران الشرطه عراق ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال با ۳ تغییر قطعی مقابل هوادار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نظر نمی‌رسد استقلال در بازی با هوادار تغییر چندانی در ترکیب خود داشته باشد و با بازگشت روزبه چشمی در خط هافبک و حضور ایمان سلیمی در خط دفاعی نکونام آماده مصاف با تیم همبازی سابق خود مسعود شجاعی شود.

بیشتر بخوانید: ستاره محبوب در لیست خرید استقلال و پرسپولیس / جنگ جدید نکونام و اوسمار

در گزارش ورزش سه آمده است: آبی‌ها در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی در دربی پایتخت صدرجدول را حفظ کردند و فاصله امتیازی با رقبای خود را نگه داشتند اما در این مسابقه به دنبال کسب ۳ امتیاز خواهند بود تا در صورت لغزش رقبا فاصله امتیازی را بیشتر از قبل کنند.

در این مسابقه نقطه قابل اطمینان استقلال بدون تغییر مانند تمامی مسابقات خواهد بود، سیدحسین حسینی با عملکرد نسبتا خوبی که در دربی پایتخت داشت مقابل هوادار هم به میدان خواهد رفت، حسینی در بازی قبل ۲ گل از این تیم دریافت کرد و در بازی امروز به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود خواهد بود.

خط دفاع استقلال با بازگشت روزبه چشمی به خط میانی با یک تغییر رو به رو خواهد شد و شانس حضور ایمان سلیمی در این مسابقه زیاد خواهد بود، سلیمی در دقایق پایانی دربی به میدان فرستاده شد و با آمادگی خوبی که داشت در یارگیری موفق عمل کرد و امروز به همراه آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا دفاع سه نفره استقلال را تشکیل خواهد داد.

دو سوپرایز احتمالی در ترکیب استقلالی‌ها می‌تواند انجام شود، حضور میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی برای استراحت دادن به حردانی و جلالی دور از انتظار نخواهد بود، اما اگر نکونام قصد استراحت دان به آنها را نداشته باشد صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در این مسابقه دو فول بک استقلال هستند مگر اینکه جواد نکونام قصد نیمکت نشین کردن آنها پس از انجام یک مسابقه سخت داشته باشد و از میلاد فخرالدینی یا جعفر سلمانی استفاده کند، این اتفاق اگر در ترکیب اصلی هم رخ ندهد بدون شک در جریان مسابقه اتفاق خواهد افتاد و نکونام استراحت بیشتری به فول بک‌های خود خواهد داد.

روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند ۳ هافبک میانی استقلال هستند و مانند دیگر مسابقات در میانه میدان ایفای نقش می‌کنند، امید حامدی‌فر به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب خواهد بود و زبیر نیک‌نفس از روی نیمکت کار را شروع خواهد کرد.

گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف دو مهاجمی هستند که راه‌های گلزنی مقابل هوادار را جست‌وجو می‌کنند و در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهند گرفت، مهرداد محمدی ستاره استقلال در بازی رفت که دو گل و یک پنالتی به نام خود ثبت کرد در این مسابقه به احتمال زیاد برای دقایقی به میدان خواهد رفت و شانس حضور مجدد به او داده خواهد شد

جواد نکونام در این مسابقه هدفی جز کسب ۳ امتیاز نخواهد داشت و چهره هجومی‌تری از استقلال نسبت به دربی را در این مسابقه شاهد خواهیم بود و در صورت عدم کسب نتیجه لازم با حضور مهره‌های هجومی بیشتر آبی‌ها شانس گلزنی خود را افزایش خواهند داد.

دیدار هوادار و استقلال ساعت ۲۱:۰۰ امروز برگزار خواهد شد و آخرین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224812 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ادامه نیمکت نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی نکونام
  • رونمایی از ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار
  • ترکیب استقلال در آخرین بازی سال
  • ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد
  • اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار
  • یازده بازیکن فولاد برای دربی خوزستان مشخص شد
  • ترکیب سپاهان و گل‌گهر سیرجان مشخص شد
  • پورحمیدی و فرار از خاطره تلخ مقابل فولاد
  • ترکیب استقلال با ۳ تغییر قطعی مقابل هوادار
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار