Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@09:49:44 GMT

جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۴۳۵

جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش افکارنیوز،

همزمان با انتشار نامه مشترک رؤسای سازمان‌های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشور، جداول همسان‌سازی حقوق سال ۹۹ بازنشستگان کشوری و لشگری به صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ شد.

 

اخبار اقتصادی- گفتنی است، بر اساس تصمیم هیئت وزیران در جلسه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹، حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۹، ۱۵ درصد نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعمال افزایش مذکور، حکم حقوق بازنشستگان متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، از ۲۸ میلیون ریال کمتر نخواهد بود.

همچنین، حداقل حقوق بازنشستگان ، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به میزان ۱۸ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۵۰ ریال و حداکثر حقوق آنان هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صندوق های بازنشستگی حداقل حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌های داخلی عادل فردوسی‌پور، گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی، از این سازمان حکومتی بازنشسته شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این خبر اینطور آمده است: «فردوسی‌پور رسما بازنشسته شد و به جرگه بازنشستگان سازمان صداوسیما پیوست و از اول سال جدید از صداوسیما حقوق بازنشستگی دریافت خواهد کرد.»

در این گزارش می‌خوانیم: «عادل ، امور مربوط به بازنشسته شدنش از صداوسیما را از ماه‌ها قبل شروع کرده بود و البته این اقدام او خیلی ربطی به رابطه شکرآب‌شده‌اش با صداوسیما و مدیران شبکه سه ندارد. او واقعا در حوالی سن بازنشستگی قرار گرفته بود و تنها چند سال با بازنشستگی قانونی فاصله داشت.»

«گفته می‌شود فردوسی‌پور از سال ۸۱ به استخدام سازمان صداوسیما درآمده بود و هر چند حدود ۳-۴ سال برای ۲۵ ساله شدن سابقه‌اش کم داشت اما او با محاسبه مسائلی مثل خدمت سربازی، بیمه و سال‌هایی که به صورت پیمانی و قراردادی در صداوسیما مشغول به کار بوده به عدد ۲۵ سال نزدیک شده و به این نتیجه رسیده که می‌تواند بازنشسته شود.»

جواد خیابانی، دیگر گزارشگر تلویزیون هم اسفندماه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرده بود به اداره بازنشستگی صداوسیما مراجعه کرده و به دنبال بازنشستگی است.

 

دیگر خبرها

  • حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان چقدر است؟
  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • خبر مهم وزیر درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • نسبت‌های پشتیبانی صندوق‌‌های بازنشستگی به زیر یک رسیده است
  • واریز حقوق اسفند بازنشستگان لشگری
  • فعال شدن خرید کالاهای اقساطی برای بازنشستگان دارای «حکمت کارت»
  • بازدید معاون تولیدی سازمان بازرسی از صندوق بازنشستگی کشوری
  • فوری؛ بازنشستگان حساب خود را چک کنند+ جزییات واریزی جدید به حساب بازنشستگان
  • واریز ‌۵۳۶میلیارد ریال ‌به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته بهمن ۱۴۰۲عضو صندوق ذخیره فرهنگیان