Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم فوتبال شهرخودرو ایران و الهلال عربستان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شهرخودرو به اولین امتیاز آسیایی تاریخ خود برسد.

به گزارش مشرق، دو تیم فوتبال الهلال عربستان و شهرخودرو ایران در پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شهرخودرو بالاخره بتواند در لیگ قهرمانان آسیا امتیاز کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول

شهرخودرو بازی را مالکانه آغاز کرد و سعی کرد با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دروازه الهلال نزدیک شود اما بی‌دقتی در پاس‌های آخر مانع موقعیت‌سازی شد.

پس از ۱۰ دقیقه اول، این قهرمان فصل گذشته آسیا بود که به خود آمد و چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه شهرخودرو ترتیب داد اما دروازه کیا با خطر جدی روبرو نشد.

در ادامه نیز بازی در میانه زمین دنبال شد و جنگ هافبک‌ها باعث شد فرصت جدی تا دقیقه ۳۰ روی دروازه تیم‌ها به وجود نیاید.

پس آن نیز بازیکنان الهلال با ضدحمله‌هایی صاحب چند ضربه کرنر شدند و نتوانستند از آن استفاده کنند. دفاع مستحکم دو تیم مانع موقعیت‌سازی دو تیم و باز شدن دروازه‌ها شد تا بازی در نیمه نخست، گلی را به همراه نداشته باشد.

نیمه دوم

شهرخودرو کارش را در این نیمه با به بازی آوردن محمدرضا خلعتبری به جای حسین مهربان آغاز کرد. همانند نیمه نخست شهرخودرو بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در دقیقه ۵۵ نیز صاحب ضربه کرنر شد که سیف‌اللهی با پاسی کوتاه توپ را به خلعتبری رساند و ارسال او با صربه سر فرشاد فرجی همراه شد که به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات متعدد شهرخودرو باعث عقب نشستن نماینده عربستان شده بود اما سد محکم دفاعی الهلال و المعیوف مانع باز شدن دروازه این تیم عربستانی شد.

در حالی که توپ و میدان در اختیار شاگردان رحمتی بود، جدی‌ترین فرصت بازی برای الهلال و در دقیقه ۶۹ رقم خورد. حمله نماینده عربستان از سمت چپ توپ را به اندره کاریو رساند و او هتان سلطان را صاحب توپ کرد که شوت محکم این بازیکن با واکنش زیبای کیا به کرنر رفت.

پس از این موقعیت، این بازیکنان الهلال بودند که کم کم پیشروی کردند و چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه کیا ایجاد کردند.

پس از ۱۰ دقیقه مالکیت شهرخودرو، رحمتی با بازی دادن به دو جوان خود یعنی خراسانی و نبی‌زاده سعی کرد خط حمله خود را تازه نفس کند. در یکی از حملات شهرخودرو، سعید صادقی توپ را در داخل محوطه جریمه به قاسمی‌نژاد رساند که المعیوف توپ را در اختیار گرفت. 

با وجود تغییرات شهرخودرو، این تیم باز هم نتوانست گلزنی کند اما رضایت به تساوی بدون گل مقابل الهلال، نماینده ایران به نخستین امتیاز خود در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد.

در این گروه الهلال با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و با این تساوی صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد و پاختاکور با یک بازی کمتر و ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد. شباب الاهلی با ۶ و شهرخودرو با یک امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

ترکیب شهرخودرو: محمدجواد کیا، فرشاد فرجی، امید منصوری، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، علی طاهران (۷۸- علی نبی.زاده)، اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (۴۶- محمدرضا خلعتبری) و محمد قاضی (۷۸- مرتضی خراسانی).

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، امیر کردی، جانگ هیون‌سو، محمد جحفلی، محمد الکنیدری (۷۷-المطیری)، ناصر الدوسری، مدالله العلیان، محمد کنو، منصور البیشی، هتان باهبری و آندره کاریو.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان شهر خودرو دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از ساعت‌ ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد. مس که به دنبال تداوم روزهای خوبش در خانه بود کار را تهاجمی آغاز کرد اما با تساوی بدون گل راهی رختکن شد.

با وجود تداوم برتری مس در نیمه دوم این نفت بود که در دقیقه ۷۵ به گل رسید؛ شیخ ویسی برای حفظ رکورد کلین شیت های متوالی اش پنالتی حریف را مهار کرد اما روی ریباند دروازه اش باز شد.

حسین فلاح در دقیقه ۸۰ این‌گل‌را جبران کرد اما گل تساوی مس با تصمیم عجیب داور وتو شد. حملات ادامه دار شاگردان کلانتری سرانجام در دقیقه ۸۵ نتیجه داد و اکبر آفاق یک پنالتی برای مس به دست آورد.

محمدرضا زینال خیری این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه ۱-۱ شود. نیمه دوم پر اتفاق دو تیم ۱۰ دقیقه وقت اضافه‌داشت اما توپی در این دقایق از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار با تساوی به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز