Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@14:05:43 GMT

سرلشکر سلامی: آقای ترامپ! انتقام ما قطعی است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۹۱۵

سرلشکر سلامی: آقای ترامپ! انتقام ما قطعی است

فرمانده کل سپاه خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: وعده انتقام ما از شهادت سردار سلیمانی قطعی، جدی و کاملا واقعی است.

به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی امروز در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی کل سپاه تاکید کرد: آقای ترامپ از انتقام ما شک نکنید، زیرا کاملاً قطعی و جدی است.

وی افزود: ما اهل شرف و جوانمردی هستیم و جوانمردانه و عادلانه انتقام می‌گیریم به همین علت هم بود که در عین الاسد سربازان شما را هدف قرار ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما کسانی را هدف قرار می‌دهیم که در شهادت سردار بزرگ سپهبد حاج قاسم سلیمانی مستقیم یا غیرمستقیم نقش داشتند.

سرلشکر سلامی خطاب به دولتمردان آمریکا افزود: شما فکر می‌کنید ما در قبال خون برادر شهیدمان یک سفیر زن را در آفریقای جنوبی می‌زنیم؟

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند هر کسی را که در ماجرای ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی نقش داشته است، می‌زنیم و این یک پیام جدی است.

فرمانده کل سپاه گفت: شما در حالی که به شدت گرفتار مشکلات داخلی خود هستید ما را تهدید به حمله هزار برابری می‌کنید، اما زمانی که عین الاسد را زدیم، فرض و پیش بینی ما این نبود که شما جواب نمی‌دهید، بلکه کاملاً فرض مان این بود که پاسخ می‌دهید و همان موقع صد‌ها موشک را آماده شلیک کرده بودیم که اگر پاسخ دهید اهداف مورد نظر را ویران کنیم.

وی افزود: امروز هم همین است و اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود، کرک و پشم شما را به باد می‌دهیم.

فرمانده کل سپاه گفت: این تهدید‌ها جدی است و ما جنگ لفظی نمی‌کنیم و همه چیز را به میدان عمل واگذار می‌کنیم.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان سردار سپاه پاسداران: نفت ما را بدزدید مقابله به مثل می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران مطرح کرد:انگلیسی‌ها سال‌های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

 سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی به مناسبت ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار کرد: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند تا به ارزش داشته‌هایمان پی ببرند.

بنا بر گزارش فارس، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ظلم و جنایت های انگلیس به مردم ایران، تأکید کرد: انگلیسی‌ها سال‌های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

سردار تنگسیری با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت :زمانی که نفت ملی شد انگلیسی ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند، دولت وقت متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما ایرانی ها کارگرهای ساده و پایین ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک‌ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند. به همین خاطر وقتی انگلیسی ها رفتتد هیچ کس حتی ایتالیایی ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد مجبور می شود ۳ نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. بعد از بارگیری نفتکش ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی ها هر سه را توقیف می کنند، خبر به شاه ایران می‌رسد. شاه از روی وادادگی می گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بر دارند و دوتای دیگر را آزاد کند و انگلستان قبول نمی کند و شاه ایران می گوید پس بگویید دوتا نفتکش را به انگلیسی ها بدهند.

سردار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرات و روحیه خود باوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده اند. الان با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای این دنیا توقیف کنند مقابله به مثل می کنیم. دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه‌ای گردن‌کشی کند.

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر موسوی از دستاورد‌های جدید پدافند هوایی
  • بازدید سرلشکر موسوی از دستاوردهای جدید پدافند هوایی
  • خط و نشان سردار سپاه پاسداران: نفت ما را بدزدید مقابله به مثل می‌کنیم
  • بازدید امیر سرلشکر موسوی از دستاورد‌های جدید پدافند هوایی
  • بازدید امیر سرلشکر موسوی از دستاوردهای جدید پدافند هوایی
  • دریادار تنگسیری: اگر نفت ما را در هر جای دنیا بدزدند مقابله به مثل می‌کنیم
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)