Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:12:21 GMT

مادر سردار خیبر درگذشت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۹۷۰

مادر سردار خیبر درگذشت

به گزارش جماران ، حاجیه خانم نصرت همت، مادر سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت، فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) که در عملیات خیبر به شهادت رسید، دار فانی را وداع گفت.

اخبار مرتبط دلنوشته فرزند شهید همت برای سپهبد شهید سلیمانی + فیلم ویدیویی که صفحه اینستاگرام شهید سلیمانی یک سال پیش برای سالگرد شهید همت منتشر کرد پیشنهاد فرزند شهید همت برای تغییر نام بزرگراه شهید همت به نام سپهبد سلیمانی چرا شهید همت اجازه حضور مهدی در خط را نمی داد؟ زادروز شهید همت شهید همت، اسوه اخلاق و صلابت پست اینستاگرامی فرزند شهید همت و گلایه از برخی رسانه ها واکنش فرزند شهید همت به جمع آوری امضاء علیه وزیر ارتباطات .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا مادر شهید شهید همت سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرزند شهید همت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است