Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر یوونتوس در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد. 

یوونتوس در فصل نقل و انتقالات به دنبال یک مهاجم نوک است و از لوییس سوارز، ادین ژکو و اولیویه ژیرو به عنوان گزینه های این تیم نام برده شده است. فابیو پاراتیچی، مدیر بیانکونری پس از دیدار این تیم مقابل سمپدوریا به اسکای ایتالیا گفت:

بگذارید بگویم موضوع بر سر ژکو نیست، بلکه بر سر مهاجم است زیرا یوونتوس به یک مهاجم مرکزی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می دانیم چه می خواهیم و با آرامش به دنبال آن هستیم. هنوز 15 روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و عجله ای نداریم. فقط ژکو نیست و ما گزینه های دیگری هم داریم. ما می دانیم چه می خواهیم. به دنبال مهاجمی هستیم تا بتواند با کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا کار کند. در حال حاضر، به دنبال یک مهاجم هستیم. اهداف خودمان را داریم و فارغ از نام ها، با آرامش به دنبال آن هستیم.

آیا این درست است که سوارز دیگر در بین گزینه های یوونتوس نیست؟

سوارز می تواند از لیست ما خارج شده باشد زیرا زمان دریافت پاسپورت او بیش از موعد نقل و انتقالات یا موعد ارائه لیست ما برای لیگ قهرمانان خواهد بود. سوارز به ما پیشنهاد شد و ما شرایط جذب او را بررسی کردیم. او در حال کار برای دریافت شهروندی ایتالیا بود و بنابراین بررسی کردیم که می توان در زمان مقرر او را به خدمت بگیریم یا خیر. جذب او ممکن نیست. بنابراین او هیچوقت واقعا به پیوستن به یوونتوس نزدیک نبود. 

لوکا پلگرینی حتی روی نیمکت یوونتوس هم حضور ندارد و شایعات می گویند او به جنوا می پیوندد:

ما چند بازیکن جوان و مستعد داریم که برای تیم مهم هستند اما آنها همچنین سرمایه ای ارزشمند برای باشگاه هستند. می خواهیم آنها در مسیر درستی رشد کنند تا در نهایت در یوونتوس بازی کنند و بالاخره در ترکیب ثابت قرار بگیرند. بنابراین سعی می کنیم بهترین مسیر را برای آنها پیدا کنیم. منظورم فقط پلگرینی نیست بلکه بازیکنان دیگری مانند نیکولوزی و مارکو پیاتسا هم هستند. 

پیاتسا در اولین بازی خود برای جنوا گلزنی کرد:

خیلی خوشحالیم که پیاتسا امروز گلزنی کرد. او کیفیت بسیار بالایی دارد و بازیکن خاصی است که مصدومیت های زیادی داشته است. ما یقین داریم که جنوا برای رشد او جای خوبی است.

این اولین بازی رسمی یوونتوس زیر نظر آندره آ پیرلو است و بیانکونری به دنبال کسب دهمین اسکودتوی پیاپی تلاش می کند:

سرنوشت پیرلو، کارهای بزرگ است. او هیچ فشاری احساس نمی کند، ایده های واضحی دارد. او یک غافلگیری دلپذیر برای ما بود و به نظر می رسد سال ها اینجا در حال مربیگری بوده است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!