Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@02:45:23 GMT

چه‌کسانی نبایداز"ماسک"استفاده‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۱۳۸

افرادی که نمی‌توانند بدون استفاده از کمک، ماسک را از صورت‌شان بردارند، شامل نوزادان و کودکان خردسال و همچنین افرادی که دچار سختی تنفس هستند، نباید از ماسک استفاده کنند. ناطقان: سازمان جهانی بهداشت توصیه می‌کند که کودکان پنج ساله و کوچکتر نباید ماسک بزنند.

افرادی که نمی‌توانند بدون استفاده از کمک، ماسک را از صورت‌شان بردارند، شامل نوزادان و کودکان خردسال و همچنین افرادی که دچار سختی تنفس هستند، نباید از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این امر بر مبنای ایمنی کودک و توجه به اینکه مقاطع رشد و تکامل کودکان خردسال ممکن است در سنین مختلف اتفاق بیفتد، استوار است.

برخی کشورها توصیه‌های متفاوتی درباره استفاده کودکان از ماسک دارند؛ بنابراین باید برای کسب اطلاعات مرتبط با سنین مختلف با سازمان‌ها و مقامات محلی تماس بگیرید.

اگر آنها اعلام کرده‌اند که کودکان پنج ساله و کوچکتر باید ماسک بزنند، در این صورت باید کودک در محدوده دید مستقیم شما یا یک سرپرست دیگر باشد تا بر استفاده ایمن از ماسک نظارت کنید.

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده دارای بیماری یا معلولیت است که استفاده از ماسک را سخت می‌سازد، درباره بهترین تصمیم با دکتر مشورت کنید.

وقتی تمرین می‌کنید، مکانی را انتخاب کنید که استفاده از ماسک ضروری نیست؛ مانند خانه یا در فضایی که می‌توانید فاصله اجتماعی ایمنی از دیگران داشته باشید ؛مثلا فضای بیرون از خانه.

کودکان و یا افراد بالغ نباید در زمان ورزش یا انجام فعالیت‌های جسمانی ماسک بپوشند تا تنفس خود را دچار خطر نسازند. عرق ممکن است ماسک را مرطوب سازد و بدین ترتیب تنفس سخت‌تر شده و رشد میکروب‌ها آسان‌تر شود. منبع: فارس برچسب ها: ماسک ، استفاده ، سختی نفس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماسک استفاده سختی نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس

ایتنا - پلتفرم ایکس در حال بررسی اعمال هزینه‌های مالی برای کاربران جدید در ازای اجازه دادن به آنها برای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران است. وبلاگ‌نویسان آن را تصمیمی «فرصت‌طلبانه و آزاردهنده» توصیف می‌کنند.
پلتفرم ایکس در حال بررسی اعمال هزینه‌های مالی برای کاربران جدید در ازای اجازه دادن به آنها برای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران است. وبلاگ‌نویسان آن را تصمیمی «فرصت‌طلبانه و آزاردهنده» توصیف می‌کنند.

به گفته میلیاردر آمریکایی و مالک این پلتفرم، ایلان ماسک، هزینه‌های مالی کاربران جدید ایکس تنها راه برای اطمینان از مقابله با حساب‌های رباتیک در نظر گرفته می‌شود.

این تاجر معروف خاطر نشان کرد که این هزینه‌های مالی تنها برای مدت 3 ماه توسط دارندگان حساب جدید پرداخت می‌شود و پس از این مدت استفاده از این پلتفرم رایگان می‌شود.

 
 غرامت مالی مزایای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران را به روش‌های مختلف مانند لایک کردن، نوشتن پاسخ‌ها، ارسال مجدد (ری‌پست) و همچنین ذخیره توییت‌ها برای کاربر تضمین می‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده، فالو کردن کاربران و مشاهده پست‌هایشان بدون تعامل با آنها، تا سه ماه پس از ورود به پلتفرم نیازی به اشتراک ندارد. 

افشاگری‌ها حاکی از آن است که در صورت عدم پرداخت اشتراک، کاربر جدید پس از گذشت 3 ماه از ایجاد حساب کاربری خود در ایکس می‌تواند به صورت عادی محتوا را منتشر کند و با پست‌های دیگران تعامل داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • اوزونیدیس: در تیم من، قرار گرفتن بین 11 نفر اصلی کار بسیار سختی است / فیلم
  • بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!
  • جنجال ایکس در هند
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا