Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر کریمی تصمیم خودش را برای ادامه فعالیت در خارج از کشور گرفته باشد این‌طور به‌نظر می‌رسد که باید از حالا مهدی‌پور را استقلالی دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی مهدی‌ پور، هافبک ذوب‌آهن قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه با این تیم فسخ کرد تا گمانه‌زنی‌ها درخصوص این بازیکن و آینده او قوت گرفته و طبق ادعای برخی رسانه‌های خبری، این‌طور شنیده می‌شود که مقصد بعدی مهدی‌ پور در فوتبال ایران باشگاه استقلال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ‌پور که در ذوب‌آهن به فوتبال ایران معرفی شد و یک فصل نیز به‌عنوان بازیکن قرضی در باشگاه تراکتورسازی تبریز توپ زد سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را در رده‌های سنی مختلف در کارنامه دارد و به‌عنوان یک هافبک میانی عملکرد خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشته است، با این حال سرنوشت این بازیکن به‌نوعی به علی کریمی، هافبک مطرح استقلال گره خورده چراکه همچنان تلاش‌ها برای تمدید قرارداد و باقی نگه داشتن این بازیکن در جمع آبی‌ها ازسوی باشگاه ادامه دارد؛ با این حال اگر کریمی تصمیم خودش را برای ادامه فعالیت در خارج از کشور گرفته باشد این‌طور به‌نظر می‌رسد که باید از حالا مهدی‌ پور را استقلالی دانست.

نکته قابل‌توجه اینکه این بازیکن هم مثل رشید مظاهری، بابک مرادی و ارسلان مطهری که دومی نیم‌فصل سال گذشته از همین تیم ذوب‌آهن قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد و به استقلال پیوست، قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرده و به‌دنبال حضور در استقلال است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ارسلان مطهری ارسلان مطهری استقلال ذوب آهن رشید مظاهری مهدی مهدی پور نقل و انتقالات 1399 نقل و انتقالات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود

رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای این که تیم ملی به سمت جوانگرایی برود باید بتوانیم لیگ فوتبال را به این سمت حرکت دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج که بعدازظهر امروز در محل سازمان لیگ فوتبال حضور پیدا کرده بود، در مورد شرایط این رشته گفت: سه چهار موضوع مهم مربوط به ساختمان لیگ بود که تشکیل جلسه دادیم. برآیند ما این است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در تمام ابعاد باید حرکت رو به جلویی داشته باشند.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: لیگ ما سن و سالش جوری است که نیاز به جوانگرایی دارد. در تیم ملی هم این مشکل را داشتیم. به هر حال هیچ تیم ملی هم قطعی قوی نیست و برآیند لیگ خودش است.

وی در مورد موارد مطرح شده در نشست با مسوولان سازمان لیگ گفت: درباره اختتامیه لیگ برتر صحبت شد که به زودی پروتکل آن منتشر می شود. نکته دیگر انتخاب بهترین های لیگ است که به دلیل کرونا چند دوره ای برگزار نکردیم. این در حالی است که وظیفه سازمان لیگ است بهترین ها را برگزار کند. روند برگزاری اش هم دقیقا مثل AFC است. اختتامیه حذفی باید حتما انجام شود. تصمیم بر این است با توجه به اینکه سردار سلیمانی اهل کرمان بودند در یکی از شهرهای این استان فینال جام حذفی برگزار شود.

رییس فدراسیون با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در لیگ برتر تاکید کرد: فصل گذشته ۱۰۰۸ نفر در لیگ ثبت نام کردند اما فقط ۵۴۸ نفر بازی کردند. پارسال حساسیت نشان دادیم و آن را کاهش دادیم. امسال ۶۲۴ نفر ثبت کردند که ۴۸۴ نفر بازی کردند این موضوع جوانگرایی را بهتر کرده است اما همچنان مطلوب نیست.

او افزود: امروز بحث های خوبی داشتیم که آقای جلالی به عنوان رییس تکنیکال دایرکتوری باید نظرات خودش را بدهد. باید از جوانان استفاده شود. تعداد زیادی از بازیکنان امید و جوان جایی برای بازی کردن در لیگ برتر ندارند. امیدوار هستیم امسال لیگ پویا و پربازده داشته باشیم.

تاج به اشاره به بازگشت قانون سقف بودجه قرارداد باشگاه ها برای فصل اینده گفت: ما هم قانون سقف بودجه و فیرپلی مالی را داریم که حالا تبدیل به قانون شده است. مجلس به وزارت ورزش و آنها هم به فدراسیون تکلیف کرد.

او به جلسه قبلی با وزیر ورزش با حضور مدیران عامل باشگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: تمام ۱۶ تیم لیگ برتری حضور داشتند. این بحث هایی هم که امروز کردیم به آنها مربوط است.

او با اشاره به اینکه باشگاه ها نتوانستند هنوز قرارداد فصل جاری خود را پرداخت کنند گفت: بسیاری از باشگاه ها معترض بودند چرا سقف گذاشتید و بگذارید ما پول بدهیم. آن وقت همان سقفی هم که گذاشتیم هنوز آقایان نتوانستند پرداختی داشته باشند. امیدوارم بقیه پرداخت کنند تا در بحث مجوز حرفه ای نیز مشکل ایجاد نشود.

تاج در خصوص واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی یادآور شد: این دو باشگاه در هفته جاری به طور رسمی واگذار می شوند تا مشکل خصوصی سازی برطرف شود. باید باشگاه ها هم تعهدات مالی خود را عمل کنند.

رییس فدراسیون درباره بیانیه نویسی باشگاه ها و جریمه های فدراسیون یادآور شد: درآمدهای فدراسیون فوتبال با این ارقام و اعدادش بسته نمی شود. اگر تخلف کنند یا نکنند یک ریال هم به ما نمی رسد. به سازمان لیگ می رسد و سازمان لیگ هم خرج خودش می کند.

او درباره زمان استفاده از سیستم داور ویدئویی گفت: ترک تشریفات در حال انجام است تا از یک کشور چینی بتوانیم VAR خریداری کنیم. این شرکت هم مورد تایید است. فدراسیون کار خودش را خوب انجام داده است. اکنون هفت VAR تامین شده است که به مرور با پرداختی ها وارد می شود.

تاج در واکنش به عدم حضور برخی سرمربیان در نشست های خبری تصریح کرد: اینها قوانین سازمان لیگ است. ما مجموعه ای مجزا هستیم. به هر حال نظر خودم است که باید یکسان برخورد شود. هم کمیته انضباطی و هم کمیته اخلاق همراه با سازمان لیگ به این موضوعات رسیدگی می کنند.

تاج درباره جلسه امروز با کیومرث هاشمی وزیر ورزش گفت: این جلسه با حضور اعضای هیأت رئیسه است که مربوط به فدراسیون هاست. این جلسه هفتم یا هشتم من با وزیر است که چهار بار فقط در خصوص حرفه ای سازی بود. اکنون هم دیدار با هیأت رئیسه است.

تاج در پایان درباره حقوق معوقه کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اکنون فقط درباره فوتسال بخواهم صحبت کنم باید بگویم برای اردوهایش ۲۶ میلیارد تومان هزینه کردیم. هزینه های فدراسیون خیلی زیاد است. ما تعهداتی داریم که به آن تکالیف قطعا عمل می کنیم و پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود