Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از آغاز به کار فاز جدید اکیپ‌های صوتی اطلاع رسانی جهت مقابله و هشدار در خصوص کرونا در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی‌زاده گفت: در پی افزایش شیوع ویروس کرونا و وضعیت هشدار بیماری در تبریز و بر اساس تصمیم و مصوبه ستاد مقابله با کرونا، اکیپ‌های صوتی اطلاع رسانی شهرداری تبریز بار دیگر آغاز به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آغاز موج سوم شیوع کرونا در کشور گفت: اکیپ‌های صوتی هشدار دهنده شهرداری تبریز نخستین بار همزمان با نوروز امسال در سطح شهر اقدام به اطلاع رسانی کردند که شاهد آثار مثبت این اقدام بین شهروندان بودیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز بیان کرد: اکیپ‌های اطلاع‌رسانی سیار حاوی پیام‌هایی درمورد ویروس کرونا، ضرورت پرهیز از تردد غیرضروری و نحوه رعایت مسائل بهداشتی است.

حاجی زاده گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از نخستین روزهای آغاز این بیماری با دو رویکرد آموزش و پیشگیری از تمام ظرفیت‌های خود اعم از اکیپ‌های صوتی سیار در سطح شهر و بهره گیری از بیلبوردهای شهری در راستای کنترل و کاهش شیوع بیماری اقدام کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز اکیپ های صوتی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است

معاون شهردار و جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک به دلیل بارندگی و افزایش حجم سیلاب به‌منظور حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت در راستای بارش رحمت الهی که از روز گذشته آغازشده است، اظهار کرد: نیروهای شهرداری شیراز در آماده‌باش کامل به سر برده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی رودخانه خشک و نقاط عمیق و سطحی آن، افزود: نقاط حادثه‌خیز در حال رصد بوده و کنارگذرهای رودخانه نیز تحت کنترل و مسدود هستند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذرها به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، تاکید کرد: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام کنند.

خوشبخت با توجه به اعلام اخیر سامانه هواشناسی فارس مبنی بر میزان ۷۳٫۱ و ۵۸٫۳ میلی‌لیتر بارش اخیر در ایستگاه‌های شیراز و شهرک گلستان آمادگی شهرداری این کلان‌شهر را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و تصریح کرد: شهروندان باید دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران را جدی گرفته و تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: معاونان خدمات شهری مناطق یازده‌گانه، ناظران و نیروهای سازمان مدیریت پسماند در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز با همراهی امکانات و تجهیزات شهرداری شامل انواع ماشین‌آلات امدادی، خودروهای سبک و سنگین، پمپ‌ها، مکنده‌ها و ژنراتورها کاملاً بازبینی‌شده و در نقاط مختلف شهر تقسیم شده‌اند.

معاون شهردار و جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مجموعه ستاد خدمات سفر شهرداری این کلان‌شهر برای ایمنی مسافران نوروزی، اظهار کرد: بی‌تردید همکاری مسافران برای اسکان در محل‌های مجاز امکان ایجاد ایمنی هر چه بیشتر را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 739138

دیگر خبرها

  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • دوربین بر روی لباس نیرو‌های شهربان و حریم بان/ هوشمندسازی تخلفات در حریم را کاهش می‌دهد+ فیلم
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • هشدار در خصوص سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است