Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@08:22:26 GMT

استقلال 1 - الشرطه 1؛ کار آبی ها برای صعود سخت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۳۲۷

استقلال 1 - الشرطه 1؛ کار آبی ها برای صعود سخت شد

خبرگزاری آریا- استقلال و الشرطه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید
به گزارش آریا، تیم های استقلال ایران و الشرطه عراق به مصاف یکدیگر رفتند که به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. استقلال با این نتیجه دو امتیازی شد در حالی که تیم عراقی پنج امتیازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که کدام تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد، در هفته آخر مشخص می شود. استقلال در هفته پایانی باید به مصاف الاهلی عربستان برود.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، فرشید باقری (علی کریمی دقیقه 46)، مسعود ریگی، آرش رضاوند (ارسلان مطهری دقیقه 58)، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته( محمد دانشگر دقیقه 87)
سرمربی استقلال: مجید نامجو مطلق
ترکیب الشرطه: احمد باسیل، کریم عامر العباسی، صعود ناجی، علی فائز (زمیل دقیقه 72)، مروان حسین، مازین فیاض( خلاف دقیقه 73)، محمد الایاوی، علی المهاوی،‌ حسین شویلی (جابر شاوکان دقیقه 63)، سعد عبدالامیر،‌ جاسم محمد
سرمربی الشرطه:عبدالغنی شهد
شرح گل ها:
استقلال صفر - الشرطه 1 (دقیقه 26: مازن فیاض): ارسال دقیق علی فائز از روی کرنر سمت راست زمین را مدافعان استقلال با تعلل بی‌موقع نتوانستند دفع کنند تا مازن فیاض بدون پریدن روی هوا، در جای خود بایستد و به راحتی با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه و دور از دستان حسینی بفرستد.
استقلال 1 - الشرطه 1 (دقیقه 68: امیرارسلان مطهری): حرکت تمرین شده بازیکنان استقلال با پاس وریا غفوری و در ادامه پاس در عمق علی کریمی به فرشید اسماعیلی همراه شد که در ادامه شوت او را احمد باسل به شکل ناقص برگشت داد تا در ریباند امیرارسلان مطهری با شوت سرضرب دروازه را باز کند.
لحظات حساس:
دقیقه 9: ضربه سر محکم مازین فیاض روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین را حسینی با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.
دقیقه 15: مازین فیاض با حرکت تکنیکی تا پشت محوطه جریمه استقلال پیش رفت که شوت روی پای چپ او را حسینی برگشت داد تا در ریباند مروان حسین صاحب توپ شود، اما تکل چشمی اجازه نداد مهاجم الشرطه در موقعیت گلزنی قرار بگیرد.
دقیقه 24: حرکت سریع علاء مهاوی از سمت راست محوطه جریمه استقلال و پاس کات‌بک او با شوت محمد مزهر همراه شد که ضربه او با اختلاف کمی از روی دروازه استقلال عبور کرد.
دقیقه 33: نزدیک بود الشرطه دومین گل را روی ارسال علی فائز و در شلوغی محوطه جریمه استقلال بزند که شوت جاسم محمد توسط مدافعان ایرانی برگشت داده شد.
دقیقه 33: مازن فیاض باز هم یک حرکت خطرناک ایجاد کرد و با سرعت به پشت محوطه جریمه استقلال رسید، اما شوت او پس از اصابت به تیرک دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 35: کار تیمی بازیکنان استقلال در سمت راست زمین به وریا غفوری رسید که حرکت در عرض او و شوت زمینی رضاوند با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه الشرطه عبور کرد.
دقیقه 40: پاس به عقب مازن فیاض و شوت پشت محوطه سعد عبدالامیر از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.
دقیقه 48: شوت روی پای مهدی قایدی از زاویه بسته را کرار عامر با دخالت به موقع راهی کرنر کرد.
دقیقه 49: غفوری کرنر را کوتاه کار کرد و به قایدی پاس داد که شوت او به سمت دروازه الشرطه را مروان حسین با ضربه سر مجددا به بیرون فرستاد.
دقیقه 53: ارسال کوتاه رضاوند به مقابل دروازه الشرطه را احمد باسل زودتر از دیاباته دفع کرد و در ادامه شوت میلیچ تنها یک کرنر برای استقلال به همراه داشت.
دقیقه 58: مهدی قایدی موقعیت خوبی در محوطه جریمه الشرطه به دست آورد، اما شوت محکم او را احمد باسل با واکنش خوبی برگشت داد.
دقیقه 63: محمد شوکان بلافاصله پس از ورود به زمین نزدیک بود گلزنی کند که ضربه او را حسینی در اختیار گرفت.
دقیقه 70: شوت اسماعیلی را مدافعان الشرطه در دو مرحله برگشت دادند و راهی کرنر کردند.
دقیقه 76: ضربه ایستگاهی میلیچ از پشت محوطه جریمه به دیوار دفاعی بازیکنان الشرطه اصابت کرد و به کرنر رفت.
دقیقه 80: ضربه فرشید اسماعیلی از محوطه جریمه الشرطه در دستان احمد باسل جای گرفت.
دقیقه 89: با وجود اینکه آفساید مطهری اعلام شد، اما این مهاجم پاس دانشگر به مقابل محوطه 6 قدم را نتوانست استفاده کند و توپ از زیر پای او رد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال الشرطه محوطه جریمه استقلال پشت محوطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه شاگردان شمسایی

دیدار دو تیم‌ملی ایران و کویت با پیروزی پر گل تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی ایران و کویت در ورزشگاه هائومارک کشور تایلند به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

مرحله گروهی

دیدار ایران و کویت

ورزشگاه: هائومارک

ترکیب اولیه ایران: سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

گل‌ها:
علی اکرمی (دقیقه ۸)، سالار آقاپور (دقیقه ۱۷) و سعید احمدعباسی (دقیقه ۲۰ و ۳۲)

شرح بازی:
در نیمه اول این دیدار، تیم‌ملی کشورمان عملکرد خوبی را به‌نمایش گذاشت، اما دفاع خوب تیم‌ملی کویت اجازه استفاده از موقعیت‌های خلق شده را به ملی‌پوشان‌مان نمی‌داد.

در مقابل کویت نیز حملات سنگین و خطرناکی را روی دروازه مؤمنی ایجاد می‌کردند که با عملکرد خوب وی و مدافعان تیم، حملات ناکام می‌ماندند.

در نیمه دوم تیم‌ملی کشورمان بازی مالکانه نیمه نخست را با شدت بیشتری در پیش گرفت و در نهایت موفق شد با اختلاف پیروز شود.

شرح گل:
۱-۰ ایران -
ضد حمله و جا گذاشتن سریع دفاع توسط اکرمی و شوت محکم و پای‌راست او در درون دروازه کویت آرام گرفت.

۲-۰ ایران - پاس در عرض مهدی کریمی به آقاپور، شوت محکم او را روی دروازه کویت در پی داشت که دروازه‌بان آنها را غافلگیر کرد و موجب به‌ثمر رسیدن گل دوم شد.

۳-۰ ایران- توپ‌ربایی احمدعباسی از میانه‌های زمین و استفاده از دروازه خالی کویت موجب به‌ثمر رسیدن گل سوم ایران در لحظات پایانی نیمه نخست شد.

۴-۰ ایران- در پی خطایی که به‌روی سالار آقاپور در محوطه شش‌متر انجام شد، پنالتی به‌سود ایران گرفته شد که سعید احمدعباسی آن را به‌گل چهارم تیم‌ملی کشورمان تبدیل کرد.

کد خبر 747034

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی