Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@08:09:08 GMT

واکنش شدید حماس به اظهارات مضحک مقام وزارت خارجه آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۳۹۱

واکنش شدید حماس به اظهارات مضحک مقام وزارت خارجه آمریکا

جنبش فلسطینی حماس از واشنگتن خواست تا از عربده کشی و دوگانه گری در رفتارهایش دست برداشته و به قوانین بین المللی در راستای فراهم آوردن آزادی و عزت حقیقی برای فلسطینی ها عمل کند.

به گزارش مشرق به نقل از منابع فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای اظهارات سفیر ایالات متحده آمریکا در تروریستی خواندن این جنبش را شدیدا محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش فلسطینی در متن بیانیه خود با اشاره به سخنان تحریک آمیز ناتان سیلز هماهنگ‌کننده مبارزه با تروریسم در وزارت خارجه آمریکا که اسماعیل هنیه دبیرکل این جنبش را نیز تروریست خطاب کرده بود، نوشت: تروریسم حقیقی همان اقدامات (غیرانسانی) است که رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال علیه ملت ما انجام داده است. تروریسم، پوشش های سیاسی و نظامی و مالی آمریکا از اشغالگری است.

حماس تاکید کرد: آمریکا شریک اصلی تروریستم صهیونیستی علیه فلسطینیان است.

رهبران حماس در پایان بیانیه خود همچنین از دولتمردان آمریکا خواستند تا از عربده کشی ودوگانه گری در رفتارهایش دست برداشته و به قوانین بین المللی در راستای فراهم آوردن آزادی و عزت حقیقی برای فلسطینی ها عمل کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اسماعیل هنیه ایالات متحده آمریکا جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس وزارت خارجه آمریکا فلسطینیان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العالم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، امروز در بیانیه‌ای تأکید کرد این جنبش تحولات مربوط به پاسخ مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور برخی از فرمانده سپاه پاسداران، را همچنان رصد می‌کند.
در این بیانیه آمده است: حماس اقدام جمهوری اسلامی را ارج می‌نهد و در عین حال از موضع مغرضانه و جانبدارانه غرب از رژیم اشغالگر ابراز تاسف می‌کند به‌ویژه در زمانی‌که طرف‌های غربی در قبال جنگ نسل‌کشی که این رژیم علیه ملت فلسطین در غزه به راه انداخته و فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس و اسرای فلسطینی را در زندان‌ها تحت شکنجه قرار می‌دهد، سکوت کرده‌اند.
در این بیانیه تاکید شده است: پاسخ موشکی و پهپادی ایران موید این واقعیت است دورانی که رژیم صهیونیستی می‌توانست بدون پاسخگو شدن و مجازات هر طوری که می‌خواست عربده‌کشی کند، تمام شده است.
حماس در این بیانیه همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی، نیرو‌های مقاومت در منطقه و آزادگان جهان خواست به حمایت از ملت فلسطین در نبرد "طوفان الاقصی"، که برای آزادسازی فلسطین و مقدساتش در جریان است، حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی