Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به مشکلاتی که برای تولیدکننده مرغ در سطح استان و کشور وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به کاهش ذخایر نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها، قیمت مرغ در خرده‌فروشی‌ها کیلویی ۱۷ هزار تومان با پنج درصد نوسان تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تلاش ما تثبیت و کاهش قیمت‌هاست اما به دلیل فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های ظالمانه افزایش قیمت در برخی از کالاها اجتناب‌ناپذیر است.

* گلستان تنها به به عنوان یکی از استان‌های شاخص در تولید گوشت مرغ نوسانات قیمت ندارد
حق‌شناس افزود: نوسانات قیمت مرغ در تمام استان‌های کشور وجود دارد و تنها به گلستان به عنوان یکی از استان‌های شاخص در تولید گوشت مرغ مربوط نمی‌شود.
استاندار گلستان یادآور شد: بخش عمده‌ای از مصرف کود استان در زمینه کود اوره است که تلاش داریم تامین آن با مشکل مواجه نشود و در عین حال مقدمات تامین کود فسفات نیز انجام شده است.
حق‌شناس گفت: تا پایان آبان ماه برای تامین سموم مورد نیاز زمین‌های کشاورزی مشکل نداریم و تلاش می‌کنیم در آینده نیز کشاورزان با کمترین مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام/2307/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت مرغ گلستان افزایش قیمت تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مهتاب سادات صارمی، هانیه پودینه، معصومه مسعودی و یسنا محمد رحیمی چهار عضو تیم قایقرانی گلستان هستند.

سودابه کشتکار و مهری سادات صارمی سرمربیگری و مربیگری این تیم را برعهده دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان