Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تکرار مساوی یک - یک استقلال و الشرطه، صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت شد، حالا استقلال حتی ممکن است با یک پیروزی یک بر صفر مقابل الاهلی، از گروه خود صعود نکند!

برای استقلال که با الشرطه عراق به مساوی یک - یک قناعت کرد، مساوی بدون گل از این نتیجه بهتر بود. اگر این بازی بدون گل مساوی می شد و استقلال در روز آخر با نتیجه یک بر صفر الاهلی را می برد، گل زده در خانه حریف به کمک استقلال می آمد و نماینده ایران به مرحله بعد می رفت اما حالا در شرایط برابر کار به شمارش اخطار می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، با نتیجه ای که در بازی استقلال و الشرطه رقم خورد، استقلال حالا حتما باید الاهلی را ببرد تا به مرحله بعد صعود کند اما متاسفانه این امکان وجود دارد که استقلال حتی با پیروزی مقابل نماینده عربستان هم راهی مرحله بعدی نشود!

 در حال حاضر الاهلی با 6 امتیاز صعود خود را از گروه اول لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده است، الشرطه با 5 امتیاز و 4 گل زده و 4 گل خورده و 5 امتیاز دوم است و استقلال با 3 گل زده و 4 گل خورده و 2 امتیاز در جای سوم قرار دارد.

 استقلال باید روز آخر الاهلی عربستان را حتما شکست بدهد تا شانس صعود داشته باشد اما اگر آبی پوشان الاهلی را با نتیجه یک بر صفر ببرند، احتمال دارد حذف شوند.

 اگر استقلال یک بر صفر حریف عربستانی خود که صعود و صدرنشینی اش قطعی شده را ببرد، هر دو تیم استقلال و الشرطه روی امتیاز 5 و تفاضل گل صفر و گل زده 4 با هم برابر می شوند و در این حالت، کنفدراسیون فوتبال آسیا سراغ شمارش اخطار و اخراج می رود.

استقلال فعلا 5 اخطار و یک بازی کمتر!

فعلا شرایط استقلال در اخطارها و اخراج ها از رقیب عراقی اش بهتر است. استقلال تا این جای کار 5 کارت زرد دارد و هنوز کارت قرمز نگرفته و در عوض الشرطه عراق 6 کارت زرد گرفته که در یکی از این موارد مقابل الاهلی یک بازیکن تیم عراقی دو بار کارت زرد گرفته و در نتیجه یک کارت قرمز هم به نامش نوشته شده است. یعنی الشرطه فعلا 6 کارت زرد و یک کارت قرمز دارد و استقلال تنها 5 کارت زرد اما مشکل اینجاست که استقلال هنوز یک بازی دیگر با الاهلی دارد و نمی شود ریسک کرد. ممکن است مقابل الاهلی تعداد اخطاری ها و اخراجی های استقلال از رقیب عراقی بالاتر برود. اگر در این بازی یک بازیکن استقال کارت زرد بگیرد و یک بازیکن دیگر با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شود، همین کارت قرمز مستقیم استقلال را از آسیا حذف می کند چون دو تیم در تعداد اخطار روی عدد 6 مساوی می شوند و آن وقت استقلال یک کارت قرمز مستقیم داشته اما الاهلی یک کارت قرمزش بر اثر دریافت دو کارت زرد یک بازیکن و در واقع به معنی پاک شدن دو کارت زرد بوده است.

پیروزی 2 بر یک مساوی است با صعود استقلال

AFC ابتدا در شرایط برابر به نتیجه تقابل مستقیم و گل زده بیشتر در خانه حریف نگاه می کند، در صورتی که نتیجه دو بازی رفت و برگشت دو تیم مثل هم بود، به ترتیب سراغ تفاضل گل و گل زده بیشتر می رود و اگر در این مورد هم برابر بودند، اخطارها را می شمارد.

تا این جای کار، استقلال 5 کارت زرد گرفته که دو اخطار به نام آرش رضاوند و نفری یک کارت زرد به نام وریا غفوری، میلیچ و روزبه چشمی ثبت شده است. استقلالی ها باید مراقب باشند در بازی آخر مقابل الاهلی بی دلیل اخطار نگیرند چون اگر بازی را با تنها یک گل ببرند، برای صعود به اخطارهای کمتر نیاز خواهند داشت.

استقلال اما اگر بازی را 2 بر یک به سود خود تمام کند، با گل زده بیشتر به مرحله بعدی خواهد رسید و دیگر کار به شمارش کارت زرد و قرمز نمی کشید. با پیروزی 2 بر یک استقلال صاحب 5 گل زده در ازای 5 گل خورده می شود و همین برای صعود کافی است.

بیشتر بخوانید:

امیر ارسلان مطهری و یک پیشنهاد برای نامجو مطلق؛ این بار 3-3-4 از دقیقه یک!

استقلال و الشرطه صدرنشینی الاهلی را قطعی کردند  

استقلال ایران 1-1 الشرطه عراق / کار صعود به بازی آخر کشیده شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و الشرطه مقابل الاهلی یک کارت قرمز یک بازیکن یک بر صفر کارت زرد یک بازی گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: براوو رئال، لایق صعود بودند و حلالشان!
  • ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد!
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین