Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:14:09 GMT

لیگ برتر دوومیدانی| پیشتازی سپاهان در پایان مرحله دوم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۵۴۹

لیگ برتر دوومیدانی| پیشتازی سپاهان در پایان مرحله دوم

دومین مرحله از بیست و چهارمین دوره رقابتهای لیگ دوومیدانی بانوان با پیشتازی تیم سپاهان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش فدراسیون دوومیدانی، مرحله دوم از بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ دوومیدانی بانوان که صبح دیروز (۲۹ شهریور ماه) در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود، امشب (یکشنبه شب) با پیشتازی تیم سپاهان با ۲۴۱ امتیاز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تاکنون تیم های دانشگاه آزاد با ۱۹۰ امتیاز و پلیمر خلیج فارس ۱۸۲ امتیاز به ترتیب با در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند. 

تیمهای هیات تهران با ۷۳ امتیاز، سلکتور با ۶۶ امتیاز، هرمزگان با ۲۰ امتیاز، خراسان شمالی ۱۳ امتیاز و قم با ۷ امتیاز در رده چهارم تا هشتم جدول قرار گرفتند.    در مرحله دوم این مسابقات 5 رکورد باشگاهی و 3 رکورد ملی شکسته شد. روز اول مهسا میرزاطبیبی پرنده تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در پرش با نیزه برای نخستین بار در تاریخ دوومیدانی ایران از مانع ۴ متر عبور کرد و برای بار چندم رکوردهای ملی و باشگاهی را در این ماده جابجا کرد. وی قبل از ثبت این رکورداز ارتفاع ۳.۹۲نیز عبور کرده بود. میرزاطبیبی هفته گذشته نیز در جریان مرحله اول لیگ دوومیدانی با ثبت رکورد ۳.۹۱ متر به مقام اول رسید و رکورد ملی و باشگاهی این ماده را ارتقاء بخشیده بود.   در پرتاب چکش هم ریحانه آرانی پرتابگر سپاهان با ثبت حدنصاب ۵۷.۱۵ مترضمن ایستادن در جایگاه نخست رکوردهای ملی و باشگاهی این ماده را شکست. آرانی همانند میرزاطبیبی درمسابقات روز گذشته دوبار پیاپی رکوردشکنی کرد. دردومین پرتاب۵۶.۶۶ متر را به ثبت رساند و در پرتاب ششم با پرتاب ۵۷.۱۵ متری دومین بار پیاپی رکوردشکنی کرد.   روز دوم (یکشنبه) و در ادامه رقابتها در دو ۸۰۰ متر مریم محمودی از سپاهانن با ثبت نتیجه ۲:۱۳.۴۳ دقیقه ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد باشگاهی این ماده را بهبود بخشید.   ژاله کاردان در پرتاب دیسک  با ثبت نتیجه ۵۰.۴۳ متر ضمن صدرنشینی، رکورد باشگاهی این ماده را ارتقا داد و در نهایت در رقابتی جالب، دیدنی و تنگاتنگ در دو ۴۰۰*۴متر امدادی تیم سپاهان با ثبت نتیجه۳:۵۲.۳۷ متر ضمن صدرنشینی رکورد ملی و باشگاهی این ماده را بهبود بخشید.    مرحله سوم و نهایی رقابتهای لیگ دوومیدانی روزهای ۱۰ و۱۱ مهر ماه در بخش آقایان و روزهای ۱۲ و ۱۳ مهر ماه در بخش بانوان برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ دوومیدانی ملی و باشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه اوسمار لوس ویرا از سال 2010  مربیگری را آغاز کرده اما بعضا یا در تیم های زیر 20 سال مربیگری کرده یا اینکه به عنوان دستیار  فعالیت داشته است.

با این وجود او در چند مقطع  قبل از حضور در فوتبال ایران در کشور خود نقش سرمربی را هم ایفا کرده اما جالب اینجاست که در همین مقطع دو ماهه حضورش در پرسپولیس به عنوان سرمربی بهترین میانگین امتیاز را به دست آورده است.

در اولین و دومین مقطع سرمربیگری او در تیم های خوونتود و زیر 20 سال کورینتیانس تعداد بازی های او به عنوان سرمربی ثبت نشده و امتیازی برایش در نظر گرفته نشده است.

در فاصله ماه های آپریل تا جولادی 2015 اوسمار در 12 بازی سرمربی تیم براگانتینیو بوده که میانگین امتیازی 1.08 را در هر بازی ثبت کرده است.

بعد از یک مقطع سرمربیگری در تیم زیر 20 سال کورینتیانس و دستیاری فابیو کارلیه ، اوسمار در فاصله ماه های می تا سپتامبر  2018 در 21  بازی سرمربی کورینتیانس بوده که به صورت میانگین از هر بازی 1.33 امتیاز به دست آورده است.

اوسمار حد فاصل نوامبر 2018 تا مارس 2019 در 13 بازی سرمربی گوارانی بوده که به صورت میانگین از هر بازی 1.08 امتیاز گرفته است.بلافاصله بعد از آن نیز در 10 مسابقه هدایت ویتوریا را برعهده داشته که میانگین 0.80 امتیاز از هر مسابقه را ثبت کرده است.

اوسمار در سال 2021 در دو بازی به عنوان سرمربی موقت اینترناسیونال میانگین 1.50 از هر بازی را به دست آورد و بالاخره در  سال 2022 در 6 مسابقه سرمربی تیم سیانورته بوده که 1.17 امتیاز در هر بازی به دست آورده است.

با این وجود او در پرسپولیس تا کنون 10 بار سرمربی بوده  و با احتساب تنها بازی حذفی  با 8 برد ، یک باخت و یک تساوی به میانگین امتیازی 2.50 رسیده که بهترین آمار او در سرمربیگری بوده است.

اوسمار با توجه به شش بازی باقیمانده  و حداکثر چهار بازی دیگر در جام حذفی می تواند تعداد مسابقاتی که در پرسپولیس بوده را به 20 برساند که باید دید قادر به حفظ یا بهبود این میانگین امتیازی فوق العاده خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر