Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@10:33:59 GMT

نامجومطلق: از همان نقطه‌ای که می‌دانستیم، گل خوردیم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۵۸۰

نامجومطلق: از همان نقطه‌ای که می‌دانستیم، گل خوردیم

آفتاب‌‌نیوز :

مجید نامجومطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر الشرطه اظهار کرد: با توجه به اینکه مدتی است از کوران مسابقات دور هستیم و اینجا فقط تمرین کرده‌ایم، بازیکنان ما از شرایط بازی دور بودند و به همین دلیل نیمه اول خوبی نداشتیم. می‌دانستیم تیم الشرطه از نظر فیزیکی خوب است و روی ضربات ایستگاهی و کرنر برنامه‌ریزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما روی نقطه قوت الشرطه برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی متاسفانه از همان جایی که به بازیکنان گفتیم، گل خوردیم و نیمه اول را از دست دادیم. در نیمه دوم با تغیراتی که ایجاد کردیم توانستیم شرایط بازی را در اختیار بگیریم و فوتبال تک ضرب و خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه الشرطه ایجاد کردیم.

او درباره داوری هم بیان کرد:‌ من حدس می‌زنم داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. البته نمی‌خواهم در بحث داوری وارد شوم ولی فکر می‌کنم داور حداقل یک پنالتی ما را ندید. آن پنالتی می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند. در نیمه دوم بازیکنان به شرایط بازی برگشتند و توانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. امیدوار هستیم در بازی بعدی با الاهلی بتوانیم از شرایط استفاده کنیم و با غلبه بر این تیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

نامجومطلق درباره بازی بعدی تیمش توضیح داد:‌ ما با آنالیز بازی الشرطه و الاهلی نکات خوبی را به دست آورده‌ایم. قطعا در آن بازی چاره‌ای جز بردن نداریم. تمام تفکر و برنامه‌ریزی ما برای شکست دادن الاهلی است. با توجه به اینکه بازیکنان ما در نیمه دوم شرایط بازی را به دست آوردند خیلی خوش‌بین هستیم که در آن بازی با برنامه‌ریزی و انتخاب تاکتیک مناسب بتوانیم از سد الاهلی بگذریم. ما به اینجا آمده‌ایم تا در مراحل بعدی هم بازی کنیم. انگیزه بازیکنان و فوتبالی که در نیمه دوم بازی با الشرطه به نمایش گذاشتیم ما را به بازی بعدی برابر الاهلی امیدوار کرد.

سرمربی استقلال درباره اینکه در نشست خبری قبل از بازی با الشرطه گفته بود از این تیم شناخت کافی دارد گفت: ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم و به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانستیم این تیم روی ضربات ایستگاهی و به خصوص کرنر خطرناک است. شرح وظایف هم به بازیکنان داده بودیم و می‌دانستیم روی این ضربات می‌توانند به ما ضربه بزنند. ما یک لیگ فرسایشی را در کشورمان داشتیم که حدود دو هفته پیش تمام شد و بازیکنان کمی در استراحت بودند. برخی از بازیکنان ما هم به خاطر اشکال در ویزایشان دیر به ما اضافه شدند. این مقداری به ما لطمه زد. علی کریمی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست، به خاطر مشکل ویزا دو روز قبل از بازی به ما اضافه شد ولی من از تلاش بازیکنان راضی هستم. تیم‌های دیگر دو بازی کرده بودند و این اولین بازی ما بود. با تمام این تفاسیر ما فوتبال مالکانه و خوبی را به نمایش گذاشتیم و از نیمه دوم تیمم بسیار راضی هستم.

نامجو در پاسخ به این پرسش که آیا سیستم خنک کننده ورزشگاه به تیمش کمک کرد یا خیر هم توضیح داد: به کشور قطر تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه میزبان جام جهانی است امکانات خیلی خوبی را فراهم کرده است. من ۳۰ سال پیش در باشگاه السد فوتبال بازی می‌کردم. در این مدت فکر می‌کنم امکانات ورزشی کشور قطر فوق‌العاده پیشرفت کرده است. با امکاناتی که ایجاد کرده‌اند شرایط خوبی را برای تیم‌ها فراهم کرده است. این امکانات فوق‌العاده است و می‌تواند به فوتبالیست‌ها کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال مجید نامجومطلق الشرطه برنامه ریزی نیمه دوم شرایط بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه قوت استقلال به فریادش رسید/ انتظار از پرسپولیس بیشتر بود

یدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی بدون گل سرخابی های تهرانی در دربی صد و سوم گفت: مثل اکثر دربی ها این دیدار هم نه از کیفیت بالای فنی برخوردار بود و نه از جذابیت برای علاقه مندان به فوتبال. هیچ کس از این دیدار لذت نبرد اما این استقلال بود که با تساوی صدرنشین باقی بماند و هدفش که همان فاصله امتیازی با پرسپولیس و سایر رقبا بود برسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این دیدار در مجموع بار فنی نداشت اما نیمه اول آن بهتر از نیمه دوم بود. در نیمه اول شاهد چند صحنه بودیم که برای مردم جذابیت داشت اما در نیمه دوم بازی کاملا محتاطانه انجام شد و حتی پرسپولیس که نیاز مبرم به برد داشت با ترس و اضطراب بازی کرد و نتوانست به پیروزی دست یابد. البته در این دیدار از عملکرد خوب حسینی و خط دفاع استقلال نباید به سادگی بگذریم. آبی ها در فاز دفاع در این فصل عملکرد موفقی داشتند و توانسته اند یکی از تیم هایی باشند که کمترین گل خورده را داشته است.

اکبری در پاسخ به این پرسش که نقاط قوت و ضعف استقلال را در این دیدار چه دیدید، گفت: نقطه قوت استقلال در این بازی گلر و دفاع این تیم بود، البته خط هافبک هم عملکرد خوبی داشت اما نظم، هماهنگی و انسجام خط دفاعی باعث شده استقلال کمترین گل خورده را داشته باشد. آبی ها در یک نقطه ضعف دارند و آن هم خط حمله است. مهاجمان استقلال هنوز نتوانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند. شاید اگر بازیکنی همچون قایدی در استقلال بود این تیم می توانست عملکرد بهتری در خط حمله داشته باشد اما متاسفانه با نفراتی که در فاز هجومی استقلال است کار برای این تیم سخت شده است اما در مجموع استقلال به هدفش در این دیدار دست پیدا کرد و توانست همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

وی در خصوص حریف سنتی استقلال یعنی پرسپولیس هم گفت: از پرسپولیس انتظار بیشتری می رفت آنها انتظار داشتند در این دیدار برنده از زمین خارج شوند اما ترسی که در دربی وجود دارد همیشه باعث می شود دو تیم نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند. با اینکه به گفته سرمربی پرسپولیس این تیم مالکیت بیشتری در توپ داشته و استقلال را در لیگ دفاعی فرو برده اما مهاجمان این تیم هم عملکرد ضعیفی داشتند و نتوانستند دروازه استقلال را باز کنند. با اینکه گفته می شد نقطه قوت پرسپولیس خط حمله این تیم است اما آنها مقابل خط دفاع منسجم استقلال کار خاصی صورت ندادند و در پایان هم دیدیم سهم دو تیم از این دیدار تنها یک امتیاز بود.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال به هدفش رسید و پرسپولیس هم نتوانست برنده از زمین خارج شود اما بازنده اصلی این دیدار هواداران فوتبال بودند خصوصا آنهایی که از راه دور و نزدیک به تهران آمده بودند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند اما در مجموع این بازی نه کیفیت فنی داشت نه جذابیت و نه موقعیت هایی که هواداران از دیدن آن لذت ببرند و در مجموع این بازی هم مثل خیلی از دیدارهای این د و تیم با ترس و احتیاط انجام شد و در پایان هم با تساوی به پایان رسید.

یدالله اکبری در خصوص دیدار هفته بیست و یکم استقلال برابر هوادار تهران که یکشنبه ۲۷ اسفند برگزار خواهد شد، گفت: استقلال تمام تمرکزش را روی دیدار با هوادار بگذارد، نتیجه این بازی می تئواند در روند آینده استقلال تاثیرگذار باشد، آبی ها باید این دیدار را با برد به پایان برسانند تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانند و منتظر اتفاقات فوتبالی در سایر دیدارها باشند هوادار تیم دست و پا بسته ای نیست و می تواند برای استقلال دردسرساز شود نکونام و بازیکنانش هم باید هوشیار باشند، بازی خوبی از خود ارائه دهند تا بتوانند سه امتیاز را کسب کرده و با صدرنشینی آخرین روزهای سال را به پایان برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکونام مربی هوشیاری است او به خوب به اهدافی که دارد می رسد و فکر می کنم مهمترین هدف او قهرمانی در لیگ است و با توجه به تجربه سال ها حضور در اسپانیا، تیم ملی و کار با مربیان بزرگ می تواند در پایان فصل جشن قهرمانی را با هواداران استقلال تقسیم کند.

کد خبر 6055199

دیگر خبرها

  • رضایت از قرعه‌: بایرن-آرسنال بهترین است
  • روی کین: پیروزی مقابل لیوپول می‌تواند نقطه عطفی برای تن هاخ باشد
  • ابراهیم صادقی: روی اشتباه ساده گل خوردیم
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • تن‌هاخ: امشب در تاریخ یونایتد ماندگار می‌شود
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد
  • توخل: خوشبخت‌ترین مربی جهانم!
  • نقطه قوت استقلال به فریادش رسید/ انتظار از پرسپولیس بیشتر بود
  • انریکه: خوش‌شانس بودیم که به بارسا خوردیم!