Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 این مقام آمریکایی به عنوان مثال به حمله های این گروه تروریستی در ماه می اشاره کرد که ده ها قربانی در میان نظامیان عراقی به دنبال داشته است. این گروه به منظور استفاده تبلیغاتی، از عملیات های خود فیلم تهیه و منتشر می کند تا نشان دهد که عناصرش هنوز فعال و سازمان یافته اند.

آمریکایی ها فکر می کنند که چون قدرت دارند پس هر چه بخواهند می توانند بگویند و دیگران باید حرف های آنها را باور کنند حتی اگر با ابتدایی ترین اصول منطقی و بدیهیات در تضاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها حزب الله ، حماس، جهاد اسلامی، حشد الشعبی عراق و انصار الله یمن را هم تروریست می دانند فقط به این دلیل که با رژیم غاصب صهیونیستی مبارزه می کنند. آمریکایی حتی رهبران سیاسی کشورهای دیگر مثل نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا را هم که با رأی مردم و به طور کاملا دموکراتیک به قدرت رسیده اند را هم در فهرست تروریسم گذاشته اند. در حالی که محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان را – که شهروندان خود را با اره تکه تکه و با اسید ذوب می کند و وارث حکومتی از ما قبل تاریخ است – را در فهرست طلایی خود قرار می دهد.

از جمله دروغ هایی که این کشور ترویج کرده و می کند و انتظار دارد که جهان آن را باور کند همین ادعای کریستوفر میلر است در جلسه کمیسیون کنگره درباره تلاش های آمریکا برای مبارزه با تروریسم و گروه های تروریستی تکفیری مثل "داعش" است که این گروه خود، دست پرورده سازمان جاسوسی آمریکاست و این حقیقتی است که هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا و دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی به آن اعتراف کرده اند.

اگر اعترافات جنجالی رهبران و مقاکات آمریکایی درباره نحوه شکل گیری گروه تروریستی داعش و پیش از آن، "النصره" را نادیده بگیریم، ماهیت ظهور این گروه های تروریستی در عراق و سوریه و شیوع سریع آن، در سراسر جغرافیای عراق و سوریه جای هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که این گروه وحشی برای اهداف خاصی تشکیل و سازماندهی شده و از الف تا یا در خدمت تحقق اهداف رژیم صهیونیستی از جمله تجزیه سوریه و عراق بر مبنای طایفه ای و قومی و دینی است.

همچنین اگر نحوه ظهور و شیوع "داعش" در عراق و سوریه را نادیده بگیریم، فیلم ها و عکس ها و اسنادی که از سطوح میدانی در سوریه و عراق به دست آمده اند، به وضوح ثابت می کنند که این گروه تروریستی از حمایت واضح و همه جانبه آمریکا برخوردار است و همین حمایت، امکان بقای آن را فراهم کرده است. به طوری که هر بار فرزندان عراق و سوریه، عرصه را بر این گروه تروریستی تنگ کرده و آن را تا آستانه نابودی پیش برده اند، نیروهای آمریکایی و غربی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند، با تمام امکانات خود از این گروه های تروریستی حمایت کرده اند.

حال اگر همه این شواهد را هم نادیده بگیریم، چگونه می توان حمله نیروهای تروریستی آمریکایی در عراق و سوریه را به نیروها و ارتش این دو کشور – که در حال نبرد با گروه تروریستی داعش بودند - نادیده گرفت. چه بسیار نیروهای حشد الشعبی عراق که در مسیر مبارزه با گروه تروریستی داعش در مناطق غرب و شمال غرب عراق و در مرزهای سوریه به شهادت رسیده اند.

جنایت فجیع اشغالگران آمریکایی در حمله به سرداران پیروز در عراق یعنی سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس را چطور می توان توجیه کرد؟ حال آنکه این دو فرمانده بزرگ و نیروهایشان مهمترین نقش را در مقابله با تروریست های داعش و حفاظت از بغداد و شهرهای مقدس در مقابل حملات تروریست ها داشتند. اگر این جنایت در راستای کمک به گروه تروریستی داعش صورت نگرفته است، چه دلیل دیگری می تواند داشته باشد؟

جهان امروز بیدار و هشیار است و دیگر نیروهای آمریکایی نمی توانند مقیاس حق و باطل به روش آمریکایی باشند.

کشوری که تا دیروز کشورهای بزرگی مثل انگلیس و آلمان و فرانسه را با اشاره انگشت جهت می داد امروز رئیس جمهور آن، سعی می کند همان متحدان را با سیاست خود همراه کند، اما نتیجه نمی گیرد. این در حالی است که وزیر خارجه این کشور نیز به همه کشورها سفر می کند تا آنها را با خود علیه ایران همراه کند، اما جز در کشورهای وابسته ای چون عربستان و بحرین، پاسخ مثبت دریافت نمی کند. دروغ آمریکا دیگر خریدار ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گروه تروریستی حزب الله ترامپ داعش حزب الله آمریکا گروه تروریستی داعش گروه تروریستی داعش عراق و سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند

خبرگزاری رویترز دوشنبه شب گزارش داد که نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، رویترز به نقل از منابع امنیتی عراق و مقامات دولت آمریکا گزارش داد که نیروهای ایالات متحده در عراق و سوریه در ۲۴ ساعت گذشته هدف دو حمله قرار گرفتند.

رویترز به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.

پایگاه نظامی عین الاسد در غرب عراق که محل استقرار شماری از نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور است، نیز عصر دوشنبه هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

یک مقام آمریکایی در این باره به خبرگزاری «رویترز» گفته بود که پایگاه مذکور مورد حمله پهپادی قرار گرفته است.

این حمله تنها ساعاتی پس از آن صورت گرفت که گردان های حزب‌الله عراق اعلام کرد نیروهای مسلح آن‌ها، حملات علیه نیروهای آمریکایی را از سر خواهند گرفت.

این گروه مقاومت عراقی تصریح کرد: به دلیل عدم پیشرفت در زمینه خروج نظامیان آمریکایی (از عراق) در سفر (اخیر) «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق به واشنگتن، حملات را از سر می گیریم.

دو روز پیش سازمان «الحشدالشعبی» عراق از حمله به پایگاه نظامی «کالسو» واقع در استان «الانبار» خبر داده بود.

«علا الناشی» نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تاکید کرد: همزمان با حضور هیات عراقی به ریاست محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در واشنگتن، آمریکا حمله‌ای متجاوزانه علیه پایگاه‌های وابسته به نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی در استان بابل انجام می‌دهد.

السودانی نخست وزیر عراق به تازگی به واشنگتن سفر و درمورد زمان پایان ماموریت نظامیان آمریکایی در این کشور گفت‌وگو کرد.

الناشی تاکید کرد: تجاوز آمریکا وقاحت و بی مسوولیتی علیه نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی عراق به شمار می‌رود.

وی از دولت عراق خواست که به منظور حفظ کرامت عراقی‌ها، علیه مسوولان آمریکایی در شورای امنیت شکایت کند.

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم