Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت مایکروسافت سالها پیش از این گفته بود "اگر اقدامات مناسبی به‌روی «واکسیناسیون» جدید، بهداشت و درمان و مراقبتهای تولید مثل انجام گیرد، می‌توان جمعیت زمین را ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داد!"اما امروز در پی پاندمی کرونا آیا قرار است ... - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "ویلیام هنری بیل گیتس" در یکی از سخنرانیهای حدود 10 سال پیش خود درباره اثرات مخرب گاز کربن دی‌اکسید اظهار داشته بود: «این گاز موجب افزایش دمای زمین می‌شود که این موضوع آثار بسیار مخربی به‌روی کره زمین خواهد داشت؛ ما باید به‌دنبال راه حلی باشیم که میزان این گاز را در سراسر دنیا به صفر برسانیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این سخنرانی خود، معادله‌ای را به نمایش گذاشت که دارای چهار مؤلفه بود که در یکدیگر ضرب می‌شدند؛ یعنی اگر یکی از این مؤلفه‌ها به عدد صفر برسد دیگر مؤلفه‌ها نیز بی‌اثر خواهند شد؛ این معادله به این شکل است:

CO2 = P x S x E x C؛ مطابق این معادله دارای چهار مؤلفه P = People یعنی مردم؛ S = Services per person خدماتی که هر فرد احتیاج دارد؛ E = Energy per service انرژی‌ای که هر فرد مصرف می‌کند و C = CO2 per energy unit گاز کربن دی‌اکسید در هر واحد انرژی است.

گیتس با ارائه این معادله می‌گوید: «باید سعی کنیم که میزان این مؤلفه‌ها را کاهش دهیم که در نهایت میزان گاز کربن دی‌اکسید در جهان را به صفر برسانیم؛ نخستین مؤلفه میزان جمعیت در جهان است؛ در حال حاضر 6.8 میلیارد نفر در جهان زندگی می‌کنند و این عدد در آینده‌ای نزدیک به 9 میلیارد نفر در دنیا می‌رسد اما اگر ما اقدامات مناسبی به‌روی واکسیناسیون جدید، بهداشت و درمان و مراقبتهای تولید مثل  انجام دهیم، می‌توان جمعیت حال حاضر زمین یعنی 6.8 میلیارد نفر را 10 تا 15 درصد کاهش داد!»

 

با توجه به این اظهارات بیل‌گیتس، توصیه می‌شود فیلم کوتاه زیر را نیز مشاهده کنید؛ در این فیلم دکتر "رضا منتظر" پزشک، نویسنده و پژوهشگر طب سنتی کشورمان توضیحاتی جالب درباره احتمالات اقدام دشمن برای اجرای "حملات بیولوژیک" از طریق واکسن‌های وارداتی ارائه داده است:

 

تأکید کمیسیون بهداشت بر لزوم ورود دولت و مجلس به موضوع بیوتروریسممانور «مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم» برگزار شدحوزه بیوتروریسم ‌به سازمان پدافند غیرعامل محول شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیوتروریسم کاهش جمعیت بیوتروریسم کاهش جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳

بر اساس داده‌های موسسه آمار ترکیه (TurkStat)، تعداد افراد بیکار در سال ۲۰۲۳ با ۳۱۸هزار نفر کاهش به ۳.۲۶ میلیون نفر در سال ۲۰۲۳ رسیده است.

به گزارش ایسنا، نرخ بیکاری ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین میزان در ۱۰ سال گذشته رسید.

آمار‌های رسمی نشان داد که نرخ بیکاری ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین حد در ۱۰ سال گذشته رسیده و از ۱۰.۴ درصد در سال ۲۰۲۲ به ۹.۴ درصد کاهش یافته است.

این میزان برای زنان ۱۲.۶ درصد و برای مردان ۷.۷ درصد در سال ۲۰۲۳ بود.

تعداد افراد شاغل به ۳۱.۶ میلیون نفر رسید که در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ به میزان ۸۸۰هزار نفر افزایش یافته است.

نرخ اشتغال در سال ۲۰۲۳ با ۰.۸ واحد درصد افزایش نسبت به سال قبل ۴۸.۳ درصد بوده است. نیروی کار ۳۴.۹ میلیون نفر و نرخ مشارکت نیروی کار ۵۳.۳ درصد در سال ۲۰۲۳ ثبت شد.

نرخ بیکاری جوانان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال با ۲ واحد درصد کاهش نسبت به سال قبل در ۱۷.۴ درصد قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • جبران کاهش جمعیت با ربات‌های انسان‌نما
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • تعداد مورچه‌های جهان مشخص شد؛ چند مورچه در سیاره زمین زندگی می‌کنند؟
  • واکسیناسیون ۱۵۲ هزار راس دام علیه بیماری طاعون در کرمان
  • رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳
  • آغاز واکسیناسیون دام‌های لرستان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان
  • واکسیناسیون سه میلیون و ۴۰۰ هزار رأس دام سبک در لرستان
  • اجرای طرح واکسیناسیون آبله دام سبک در روستا‌های قم