Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@08:03:59 GMT

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرری

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۷۹۶

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری عصر یکشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه در این ناحیه، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور و عدم امکان برگزاری تجمع، امسال در هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط ناحیه ری، حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها و بسیج اقشار پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌های متنوع و بسیار باکیفیتی طراحی شده و شامل یادواره‌ها، مراسم‌های تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا، حرکت کاروان‌های مقاومت در محلات و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با استفاده از بستر فضای مجازی و به شکل میدانی و در فضای باز اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) عنوان کرد: هر مسجد یک سنگر، «با این ستاره‌ها» در قطعه 51 گلزار شهدا، غبارروبی مزار شهدای گمنام، همایش زنان عاشورایی، مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی، روایتگری در مساجد، نجوایی با شهدا، رونمایی از تابلوفرش سردار شهید سلیمانی، سرود خیابانی در معابر شهر، رژه موتوری و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد. 

قنبری در ادامه بیان کرد: بسیج اقشار ناحیه نیز برنامه‌های متنوعی برای این ایام در نظر گرفته‌اند که شامل بسیج ادارات هنرمندان، کشاورزی، پیشکسوتان، جامعه پزشکی و رسانه بوده و ویزیت رایگان در مناطق محروم نمونه‌ای از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی است. 

وی ابراز کرد: در روز نخست از هفته دفاع مقدس که نام آن اقتدار، ولایت مداری و همبستگی ملی است به تبیین نقش ولایت و رهبری در انسجام و وحدت ملی، نمایش اقتدار و نقش نیروهای مسلح در دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان بسیج می‌پردازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داد: روز دوم با عنوان جوانان، سربازان و دانش پژوهی با هدف توجه ویژه در حوزه علم و فناوری و ایجاد زمینه حضور جوانان در عرصه دانش پژوهی است.

قنبری با بیان اینکه روز سوم به نام تولید ملی و خودباوری بوده و توجه به جهش تولید و اهمیت پدافند مورد توجه است، اضافه کرد: چهارمین روز از این هفته به نام شهیدان و ایثارگران مزین است که به این بهانه عطر افشانی و نثار گل به مزار شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: روز پنجم با عنوان معنویت و خانواده برابر است که در این روز بزرگداشت شهدای سلامت، توجه به نقش خانواده و سبک دینی و برگزاری راه‌پیمایی خانوادگی و حضور پرشور در نماز جمعه را خواهیم داشت. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به ششمین روز با عنوان رزمندگان، پیشکسوتان و زنان حوزه صبر و مقاومت که شامل تبیین حماسه عملیات ثامن الائمه و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس است، یادآور شد: روز هفتم استکبارستیزی و توجه به وحدت ملی در مقابله با استکبار جهانی بوده و روز هشتم با عنوان فرماندهان حماسه آفرینان است که در این روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس مقاومت فضای مجازی بسیج نشست خبری هفته دفاع مقدس شهرری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم ع هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ محمودی گفت:اجلاسیه شهدای ارتش مقدمه ای است در جهت برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد که مهرماه سال آینده برگزار می شود.
وی افزود:پیش از برگزاری این اجلاسیه فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان یگان های نزاجا به منظور تبیین نقش ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در دوران دفاع مقدس و اقداماتی که ارتش و نیروهای مسلح بعد از دوران دفاع مقدس در جهت اقتدار کشور عزیزمان انجام دادند در مراکز آموزشی شهرستان گچساران برای نسل جدید باز گو می کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای ویژه برنامه سال نو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)؛ گوهر تابناک شهر راز
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • ۴۸۰۰ ایثارگر نظام سلامت در مازندران وجود دارد
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در حرم بانوی کرامت
  • کانون بسیج هنرمندان آستارا در گیلان برتر شناخته شد
  • اعلام فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی فارس
  • اجرای ۱۰۶ برنامه فرهنگی ویِژه ماه رمضان و ایام نوروز در یزد
  • اعلام فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی استان فارس