Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@02:31:01 GMT

میزان تأثیرگذاری داروی جدید کرونا + جزئیات

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۷۹۹

میزان تأثیرگذاری داروی جدید کرونا + جزئیات

به گزارش افکارنیوز،

یام طبرسی متخصص بیماری‌های عفونی و مسئول بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درباره مطالعات انجام شده پیرامون داروهای بیماری کرونا، اظهار کرد: تا امروز درباره دارو‌های درمان کرونا مطالعات زیادی انجام شده که اغلب آنها به نتیجه نرسیده است، اما نتیجه اولیه اولین مطالعه بزرگ در مورد توسیلیزومب امروز توسط گروه مطالعاتی به دست من رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این مطالعه یک مطالعه چند کشوری بین آمریکا، برزیل، کنیا و چند کشور دیگر است که روی ۳۸۹ بیمار تست شده است و نتیجه‌اش نشانگر آن بود که تجویز اکتمرال می‌تواند ۴۴ درصد از میزان نیاز به دستگاه‌های تهویه مکانیکی و بستری شدن ‌در آی‌سی‌یو و میزان مرگ و میر بیماران را کاهش دهد که این نتیجه بسیار مهم است.

طبرسی افزود: تحقیقات در مورد این دارو دومین موفقیت بزرگی است که  بعد از تحقیقاتی که در مورد داروی کورتون نتیجه داد، برای کاهش مرگ و میر موثر است و نشان‌دهنده آن است که  استفاده از این دارو سبب کاهش ۴۴ درصدی استفاده از تهویه‌های مکانیکی می‌شود.

مسئول بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری تصریح کرد: در ایران هم در بیمارستان مسیح دانشوری اولین مطالعات در مورد این دارو صورت گرفته که به چاپ رسیده است و برای بیماران نیز استفاده می‌شود. سازمان غذاوداروی ایران مجوز ساخت داروی اکتمرال ایرانی را داد که با اسم تمزیوا در داروخانه‌های کشور با قیمت ۲ میلیون تومان که قیمت معقولی است، وجود دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دانشوری بیمارستان جزئیات داروی میزان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در استان بوشهر ۶۸ درصد کاهش یافت

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت بارش‌ها در استان بوشهر اظهار کرد: طی سال آبی جاری میزان بارش باران در نقاط مختلف استان کاهش چشمگیری داشته است.

وی میزان کاهش بارش‌ها را در این مدت ۶۸ درصد عنوان کرد و افزود: در نیمه نخست سال آبی قبل ۳۰۵ میلیمتر بارش باران در استان بوشهر ثبت شد که این میزان در سال جاری ۹۸ میلیمتر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با بیان اینکه تنها ۳۹ درصد از بارش‌های سالانه در این استان محقق شده است اضافه کرد: حوضه آبی بخش ارم، شهر جم، بزپر ارم، اهرم، ایستگاه سرقنات دشتستان، دشتی کمترین بارش را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه کاهش بارش باران در تمامی نقاط استان بوشهر محسوس بوده است ادامه داد: کاهش بارش باران در منابع آبی سال آینده اثر می‌گذارد از جمله در بخش آب سطحی است که سبب کاهش آورد رودخانه‌های استان بوشهر می‌شود.

محمدی کاهش ورود آب به سفره‌های زیرزمینی را از مهمترین چالش‌های کاهش بارندگی عنوان کرد و گفت: با توجه به کاهش آورد رودخانه‌ها و ورودی سدها، فشار بیشتری بر منابع آب زیرزمینی وارد و برداشت آب از منابع زیرزمینی بیشتر و ورودی آب هم کمتر می‌شود.

کد خبر 6055932

دیگر خبرها

  • چه میزان آرا و در کدام شهرها باطل شد؟ | تایید صحت انتخابات خبرگان | اعلام صحت انتخابات مجلس در ۵۶ حوزه دیگر+ اسامی
  • تایید دارویی که می‌تواند کبد چرب را درمان کند
  • کشف ۱۰۰ میلیارد ریال داروی قاچاق از یک داروخانه
  • اثر کافئین در کاهش وزن و بیماری‌های مفصلی
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • تغذیه سالم با داشتن مغز سالم مرتبط است
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • خبر خوش برای بیماران کبدی: آمریکا اولین داروی کبد چرب را تایید کرد
  • منع مصرف داروی داخلی توسط پزشکان موجب سرگردانی بیمار می شود
  • بارش باران در استان بوشهر ۶۸ درصد کاهش یافت