Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@06:46:22 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۸۰۷

دستگیری سارقان حرفه‌ای در خرمشهر

سرهنگ همت‌علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای، ماموران کلانتری 13خرمشهر با اقدامات تخصصی 2 سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به 12 فقره سرقت از قبیل منزل و سیم برق در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند. 

ترکارانی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری امنیت اجتماعی خرمشهر سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حوزه مسکن در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی حوزه مسکن در شهر سمنان خبر داد و گفت: بهانه کلاهبرداری فروش واحدهای نوساز بوده است.

به گزارش مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی شکایت شهروندان سمنانی مبنی بر کلاهبرداری در حوزه مسکن موضوع بلافاصله در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از متواری شدن فرد کلاهبرداری بود لذا تلاش برای دستگیری این فرد آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه فرد مذکور به بهانه فروش واحدهای نوساز از مردم کلاهبرداری کرده بود، افزود: با پیگیری شبانه روز مأموران این فرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه این فرد سابقه خیانت در امانت و کلاهبرداری را در کارنامه خود دارد، ابراز داشت: پرونده این فرد تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری شده بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: از شهروندان نیز درخواست داریم فریب وسوسه‌های فروش ملک را نخورده و هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: اعتماد بی جا به تبلیغات کاذب و در اختیار گذاشتن اطلاعات فقط بهانه‌ای دست سودجویان می‌دهد تا بتوانند کلاهبرداری کنند لذا در صورت موارد مشکوک کافی تا ۱۱۰ را در جریان قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار حوزه مسکن در سمنان
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • دستگیری سارقان آجیل و خشکبار
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت