Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تصاویری از ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت ۳ و فیت‌بیت سنس که قرار است اواخر سال جاری روانه بازار شوند، در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر از یک‌ سری تغییرات در طراحی ظاهری در مدل‌های جدید این سری ساعت‌های هوشمند، خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی از قابلیت‌ها و امکانات جدید این محصولات را نشان می‌دهد.

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که این کمپانی آمریکایی در سری جدید محصولات خود همچنان طراحی دکمه‌های فیت‌بیت ۲ را تکرار کرده است. با اینکه دکمه ساعت هوشمند نسل قبلی برجسته‌تر بود، اما به نظر می‌رسد که Fitbit Versa 3 دارای دکمه‌ای ظریف‌تر در مکانی مشابه خواهد بود. بر اساس گزارش وب‌سایت 9to5Google اینطور گفته می‌شود که این دکمه به صورت یک حفره در داخل محفظه است که می‌تواند مانند نمونه موجود در Fitbit Charge 3 و Charge 4، لمسی و یا فشاری باشد.

ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند جدید Fitbit

طبق عکس‌های منتشر شده از محصولات جدید فیت‌بیت، اینگونه برداشت می‌شود که این ساعت‌ها دارای مشخصه‌های دیگری همچون کنترل‌کننده صوتی، مکان‌یاب و GPS و قابلیت ضدآب بودن نیز باشند. با توجه به آیکون‌های نشان‌دهنده چنین ویژگی‌هایی که در قسمت پشتی ساعت به‌چشم می‌خورد، یک آیکون دیگر به شکل قلب در مدل فیت‌بیت سنس وجود دارد که بیانگر مجهز بودن این ساعت هوشمند به نمایشگر ضربان قلب است. با این وجود طبق گزارش وبسایت 9to5Google، هر دو مدل این ساعت‌های هوشمند دارای چنین ویژگی‌ خواهند بود و در نتیجه ممکن است که این علامت در مدل فیت‌بیت سنس نشان‌دهنده عملگر‌های ECG/EKG روی این ساعت باشد.

براساس اخبار به‌دست آمده، فیت‌بیت سنس در دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد این در حالی است که با توجه به تصاویر لو رفته، فیت‌بیت ورسا ۳ تنها در رنگ مشکی تولید و روانه بازار می‌شود. تا به امروز کمپانی سازنده ساعت‌های هوشمند فوق، اطلاعات دقیقی از این محصولات ارائه نکرده و  این درحالی است که وبسایت 9to5Google ادعا می‌کند که این ساعت‌ها قرار است در اواخر امسال رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید

فیسبوک، پیش از گوگل قصد خرید فیت‌بیت را داشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند ساعت های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه گرفتن اینترنت هدیه دولت / امروز آخرین مهلت است

اینترنت هدیه دولت، حجم ۵ گیگ ترافیک بین‌الملل معادل ۱۲ گیگ اینترنت داخلی است که امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت دریافت آن می‌باشد. اینترنت هدیه دولت تا عید فطر مهلت استفاده دارد و نحوه ثبت نام آن تنها با مراجعه به سایت پنجره ملی دولت هوشمند امکان پذیر است.

برای دریافت اینترنت هدیه دولت بایستی شماره ملی‌تان را در سامانه دولت هوشمند وارد کرده و شماره تلفن همراهی که به همین کد ملی متعلق است را وارد نمائید؛ پس از ثبت اطلاعات اینترنت هدیه دولت به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد.

دانلود خبر دریافت اینترنت هدیه دولت + نحوه

کد خبر 737509

دیگر خبرها

  • نحوه گرفتن اینترنت هدیه دولت / امروز آخرین مهلت است
  • ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3 عرضه شد
  • ۳۹۴ سامانه هوشمند راه‌های فارس را رصد می‌کنند
  • ۳۹۴ سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای، راه‌های فارس را رصد می‌کنند
  • طراحی و تولید سامانه انبارداری هوشمند
  • جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی، WATCH GT 4 با طراحی مدرن و عملکرد قدرتمند، برای خرید در دسترس است
  • ساعت جدید هوشمند هوآوی، WATCH GT 4، برای خرید در دسترس است
  • کوچک شدن گوشی های هوشمند تا کجا ادامه دارد؟ | تولید گوشی در ابعاد ساعت مچی
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • آیفون ۱۶ با این ۵ تغییر برای قدرت‌نمایی آماده می‌شود/ عکس