Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@08:31:32 GMT

مدیرعامل استقلال در تمرین با میثاقی مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۸۴۸

مدیرعامل استقلال در تمرین با میثاقی مصدوم شد

احمد سعادتمند مدیرعامل فعلی استقلال که در دوران جوانی فوتبالیست باشگاهی بوده است، روز پنجشنبه هفته گذشته با مصدومیت عجیب روبرو شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یکی از تیمهای تازه تأسیس فوتبال خبرنگاران که محمدحسین میثاقی هم عضو آن است در تورنمنت 4 جانبه دفاع مقدس شرکت کرده است، این تیم چندی پیش برای برگزاری تمرین خود دنبال زمین بود که در این بین اعضای این تیم طی تماسی با سعادتمند از وی درخواست می کنند با توجه به این نکته که استقلال در قطر حضور دارد اجازه بدهد این تیم یک نوبت در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین کند که این موضوع با موافقت مدیرعامل استقلال همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1

در این بین سعادتمند طبق معمول برای ورزش به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بود که متوجه تمرین تیم خبرنگاران شد و تصمیم گرفت دقایقی با آنها بازی کند. در جریان این بازی سعادتمند مصدوم شد و مینیسک پایش آسیب داد.

سعادتمند به دلیل این مصدومیت دیروز و امروز در باشگاه استقلال حاضر نشد و نتوانست امروز هم به قطر برود.

گفتنی است تیم خبرنگاران هم امروز با شکست برابر تیم فوتبال هنرمندان حامی از صعود به فینال تورنمنت 4 جانبه دفاع مقدس که در باشگاه پیام برگزار می شود، باز ماند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: مدیرعامل استقلال احمد سعادتمند مجموعه ورزشی انقلاب محمدحسین میثاقی تیم فوتبال خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟

اعضای تیم استقلال پس از دیدار امشب مقابل هوادار به مرخصی کوتاه مدتی می‌روند.

به گزارش مشرق، طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری رقابت‌های هفته بیست و یکم تا تاریخ هجدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به طور موقت تعطیل خواهد شد .

این تعطیلات به دلیل برپایی اردوی تیم ملی و روزهای فیفا دی همچنین تعطیلات نوروزی تیم‌هاست که اعضای تیم‌های لیگ برتری می‌توانند در این حد فاصل با برپایی اردو و تمرینات مختلف خود را آماده بازگشت به مسابقات لیگ برتر کنند.

در همین باره از اردوی تیم استقلال خبردار شدیم تعدادی از بازیکنان تیم استقلال از قبل با جواد نکونام هماهنگ کرده اند که امشب و پس از پایان مسابقه با هوادار تعطیلات‌شان را آغاز کنند و احتمالا به خارج از کشور بروند. خارجی ها و چندتن از بازیکنان استقلال که در کشورهای حوزه خلیج فارس خانه و اقامت دارند جزو نفراتی هستند که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی بامداد فردا از طریق فرودگاه امام خمینی کشور را ترک می‌کنند. تعدادی دیگر نیز برای انجام تمرین ریکاوری آخر، فردا به محل کمپ زنده یاد ناصر حجازی خواهند رفت. در همین خصوص مطلع شدیم اینکه کدام یک از بازیکنان فردا به محل تمرین می‌روند امشب و پس از پایان بازی مشخص خواهد شد.

یکی از افراد نزدیک به کادر فنی استقلال در این باره گفت در صورتی که تعداد نفرات باقیمانده برای تمرین فردا کم باشد، احتمال لغو تمرین و تعطیلی یک هفته اردوی استقلال بسیار زیاد است. قرار است تمرینات استقلال در دور جدید از روز یکشنبه پنجم فروردین ماه از سر گرفته شود تا این تیم خود را برای هفته بیست و دوم آماده کند.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال روز هجدهم فروردین ماه آینده در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • محمدی رئیس باشگاه سایپا و خمارلو رئیس مجموعه انقلاب شد
  • مدیران سه مجموعه ورزشی تهران مشخص شدند
  • یک پرسپولیسی مدیرعامل سایپا شد
  • خمارلو سرپرست مجموعه انقلاب شد/ محمدی به سایپا رفت
  • مدیرعامل جدید باشگاه سایپا منصوب شد
  • آغاز اردوی تیم ملی؛ بازیکنان آمدند
  • محمدی مدیرعامل سایپا شد
  • کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • ببینید | پنالتی زدن کیومرث هاشمی در تمرین امروز تیم ملی فوتسال