Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، بعدازظهر یکشنبه در سال جهش تولید و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع شش پروژه ملی صنعتی تحقیقاتی باتری‌های صنعتی سرب اسیدی سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع (توان) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم در این مراسم اظهار کرد: بهره‌برداری از مجتمع تولید باتری‌های صنعتی کشور نه تنها بخش قابل توجهی از نیاز صنایع مهم داخلی از جمله در حوزه‌های مخابراتی، نیروگاهی، پالایشگاهی و ارتباطی را در داخل کشور فراهم می‌کند بلکه توان صادرات باتری‌های صنعتی و ارائه خدمات فنی و مهندسی، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های انجام شده، صرفه‌جویی ارزی و دیگر موارد را میسر می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دیگر پروژه‌های افتتاح شده افزود: آزمایشگاه و مرکز تحقیقات باتری‌های صنعتی سرب اسیدی و خط تولید باتری در اندازه آزمایشگاهی با امکانات کامل نمونه‌سازی و تست از دیگر پروژه‌‌های افتتاح شده است که اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را در خود خواهد داشت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس تولید وزیر دفاع امیر سرتیپ حاتمی نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم افتتاح باتری های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: حدود ۲ هزار طرح صنعتی بزرگ در سطح کشور منتخب و هدف‌گذاری شده است که سهم استان قزوین از تعداد به ۸۰ طرح می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان البرز، محمدمهدی برادران بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر یک روزه به استان قزوین و در بازدید از یک واحد نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 2 هزار طرح صنعتی بزرگ در سطح کشور منتخب و هدف‌گذاری شده است که سهم استان قزوین از تعداد به 80 طرح می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح های منتخب و هدف گذاری شده ی استان قزوین با سرمایه‌گذاری بیش از 100 هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا بوده و تکمیل آن در دستور کار جدی قرار دادرد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: رکورد اشتغال در بخش صنعت استان قزوبن در سال گذشته شکسته و از مرز 8 میلیون و 400 هزار اشتغالزایی رد شد.

برادران تصریح کرد: امروز تأمین نیروی کار برای واحدهای صنعتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی تولید به حساب می‌آید. صنعت نساجی کشور پس از استقرار دولت سیزدهم با رشد چشمگیر(18 درصدی) همراه بوده و توانست جای خود را در بازار های جهانی پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری