Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛ مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار و از دستگاههای برگزیده و برتر استانی تجلیل شد.
علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این آئین اظهار داشت: دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی امسال، ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته اند.
سلحشوری گفت: دستگاههای اجرایی برتر کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره طبق ارزیابی امور اداری و استخدامی کشور معرفی شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: برگزاری این جشنواره عاملی مهم در زمینه تشویق هر چه بیشتر مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی استان برای عملکرد بهتر و مناسب تر و ارتقای فرهنگ خدمات رسانی است.
وی ابراز داشت: این ارتقای شاخص ها در دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با وجود بروز برخی مشکلات از جمله تحریم ‌های اقتصادی دشمنان و شیوع بیماری کرونا بوده است.
در پایان این مراسم سازمان برنامه و بودجه، آموزش و پرورش، امور مالیاتی، شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل بیمه سلامت استان، صندوق کارآفرینی امید، علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل منابع طبیعی، اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای، شرکت آب و فاضلاب استان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بانک کشاورزی، دانشگاه یاسوج، بنیاد مسکن استان، بانک ملی ایران، جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، سازمان امور اقتصادی و دارایی استان، اداره‌کل استاندارد، پارک علم و فناوری استان، اداره‌کل نوسازی مدارس، سازمان تعزیرات حکومتی و اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌های برگزیده بر اساس شاخص‌های کلی، عمومی، شاخص معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

46

کد خبر 1434660

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد کهگیلویه و بویراحمد دستگاههای اجرایی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار استقرار و راه اندازی یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در این استان شد و گفت: این خواسته مردم از فرمانده ارتش است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان، سید علی احمدزاده در اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش، اظهار داشت: انتظار می‌رود فرمانده ارتش برای استقرار یگانی از ارتش در این استان اهتمام داشته باشند و مجموعه دولت و نیروهای نظامی نیز آمادگی کامل برای همکاری را دارند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 208 شهید از دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد ارتشی هستند، عنوان کرد: 113 آزاده، 540 جانباز و 7 هزار رزمنده ارتشی در این استان داریم در حالی هیچ یگانی از ارتش در دوران جنگ 8 ساله در این دیار مستقر نبوده است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برگزاری باشکوه کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده که امروز با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتشی استان کار وارد فاز اجرایی شده و به تناسب یادواره و اجلاسیه‌های متعدد شهدا برگزار خواهد شد.

احمدزاده طنین صدای دوباره شهید و شهادت در این دیار را مایه افتخار دانست و افزود: مردم ایران اسلامی قدردان نیروهای نظامی به عنوان مدافعان امنیت و حافظان منافع کشور هستند و می‌دانند آرامش جامعه مرهون از خودگذشتگی این عزیزان است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری