Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۴۷ آسیب دیده ناشی از ۵۱ حادثه به وسیله ۵۶ تیم عملیاتی این جمعیت در آخرین هفته شهریورماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: هفته گذشته پوشش امدادی ۵۱ حادثه انجام شده است و ۱۴۷ آسیب دیده ناشی از حادثه در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۳۱ حادثه همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به حوادث تحت پوشش این جمعیت از ۲۲ تا ۲۸ شهریورماه، اظهار کرد: در این بازه زمانی ۳۱ مورد حادثه جاده‌ای، ۹ مورد حادثه شهری، پنج مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، چهار مورد خدمات حضوری و دو مورد حادثه کوهستان به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان رسیدگی شده است.

کریمی در خصوص این امدادرسانی‌ها تصریح کرد: ۱۶۰ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۶ تیم عملیاتی با به کار گیری ۴۵ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند، از مسافران تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 445305

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان امداد رسانی حوادث جاده ای اسکان اضطراری آمبولانس خدمات درماني فعاليت داوطلبانه مصدومان درمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر هلال احمر استان مورد حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر

 از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۲۶۴ مورد عملیات امدادی توسط نیرو‌های این جمعیت صورت گرفته است. در این بین هزار و ۳۱مورد حادثه جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد» ۸۴ مورد حادثه کوهستان «معادل ۴ درصد» حادثه جوی ۱۵۴مورد معادل «۷درصد» انجام شده است.

کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور ۱۷ هزار و ۳۴۸نفر که ۲ هزار و ۱۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۸۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۰۷نفر به مناطق امن انتقال داده شدند و ۲ هزار و ۹۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

همچنین برای ۱۷۸ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۵ هزار و ۴۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • استان‌های اصفهان، فارس و مازندران در صدر حوادث جاده‌ای
  • بیشترین حوادث جاده‌ای در کدام استان‌ها رخ داده است؟
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر