Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به افتتاح ۴۸۲ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس گفت: در این راستا ۳۸۸ واحد مسکونی احداثی سپاه استان بوشهر تحویل مددجویان می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار عبدالرضا دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز می‌شود اظهار داشت:در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی تدارک و تدوین شده که بر اساس برنامه‌ریزی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به تدوین 740 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس  در شهرها و روستاهای استان بوشهر بیان کرد: هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» برگزار می‌شود که از 740 برنامه این هفته 494 برنامه آن توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و 246 برنامه هم توسط اقشار تخصصی بسیج برگزار می‌شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان پیشکسوت را از جمله این برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس 31 شهریورماه برگزار می‌شود.

سرهنگ دشتی، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در موزه دریا  و دریانوردی را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد:تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح و تولید کنندگان برتر استان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی، از تجلیل از خانواده شهدای سلامت و کادر درمانی خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به افتتاح 482 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس گفت:  در این هفته 700 واحد مسکونی مددجویی که توسط سپاه امام صادق(ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  ویژه محرومان ساخته شده است افتتاح می‌شود.

سرهنگ دشتی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با زیربنای 50 مترمربع ساخته شده است خاطر نشان کرد:در این راستا از 700 واحد مسکونی ساخته  شده  388 واحد مسکونی آن توسط سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با سرمایه گذاری 194 میلیارد ریال احداث و در هفته دفاع مقدس تحویل مددجویان می‌شود.

481پروژه عمرانی سپاه در نقاط محروم استان بوشهر افتتاح می‌شود 700واحد مسکونی به‌همت سپاه استان بوشهر تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود بوشهر| 2000رزمنده جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

وی جلسات هم‌اندیشی، مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، اعزام پزشکان به نقاط محروم برای ویزیت روستائیان را از دیگر برنامه هفته دفاع مقدس دانست و افزود: در راستای ساخت موزه دفاع مقدس استان بوشهر تفاهم‌نامه‌ای امضاء شده است که تلاش می‌شود عملیات اجرایی آن در هفته دفاع مقدس آغاز شود.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس تحویل مددجویان سپاه امام صادق برگزار می شود واحد مسکونی استان بوشهر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، زبیر موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سایت یکهزار و ۱۰ واحدی در دهدشت نیز پیشرفت کاری مطلوبی دارد و همچنین در شهرستان‌های لیکک، مارگون و دنا نیز واگذاری زمین و رفع معارضات انجام شده است.

وی بیان داشت: ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که تا کنون طرح هادی برای همه این روستاها انجام و بازنگری طرح هادی در ۵۵۰ روستا نیز انجام شده است.

موسوی تصریح کرد: در سال گذشته، ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در روستاهای استان انجام شد و امیدواریم با تخصیص اعتبار این مهم ادامه یابد.

وی افزود: یکهزار و ۸۳۰ فقره سند مسکن روستایی و شهری در استان صادر شده و در قالب طرح منظومه روستایی نیز با هدف اشتغالزایی، کاشت گیاهان دارویی به صورت پایلوت در شهرستان گچساران در دستور کار قرار دارد.

موسوی اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در روستاها به ویژه در حوزه اجرای طرح‌های هادی به جد در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

وی افزود: تأمین زمین برای ساخت مسکن در سه شهرستان بویراحمد، باشت و دنا با مشکل مواجه است.

کد خبر 6086511

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر