Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:23:49 GMT

اعلام آمادگی سه باشگاه قطری برای جذب بشار رسن

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۱۵۴

اعلام آمادگی سه باشگاه قطری برای جذب بشار رسن

باوجود تمدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس همچنان باشگاه‌های قطری به دنبال جذب این هافبک عراقی هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، بشار رسن یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس است. بشار قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد این درحالی است که او پیشنهادهای خوبی داشت.

روزنامه استاد الدوحه قطر تاکید کرد که سه باشگاه این کشور به جذب هافبک عراقی پرسپولیس علاقه دارند و امیدوارند که بتوانند باتوجه به بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد او را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام استاد الدوحه، باشگاه القطر بیشترین اصرار را برای جذب بشار دارد و علاوه بر این باشگاه دو تیم دیگر هم هافبک عراقی پرسپولیس را می‌خواهند.

از ماه مارس گذشته تاکنون خبرهای درباره علاقه باشگاه های قطری به جذب بشار رسن به گوش می رسد و طبق ادعای استاد الدوحه هافبک عراقی پرسپولیس دوست دارد که در صورت جدایی از این تیم راهی لیگ ستارگان قطر شود.

بشار سه فصل پیاپی توانست عنوان قهرمانی را با پرسپولیس در لیگ ایران به دست آورد. او قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد بسیار خوبی در دیدار برابر التعاون عربستان داشت و تک گل سه امتیازی تیمش را در دیدار برگشت به ثمر رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بشار رسن تيم فوتبال پرسپوليس استاد الدوحه هافبک عراقی بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که دیدنش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

نحوه کشته شدن معمر قذافی

مرگ معمر قذافی، دیکتاتور لیبی به هشت ماه جنگ داخلی در لیبی خاتمه داد اما مرگ وی بحث‌های بسیاری را در مجامع سیاسی ایجاد کرد. مردم خشمگینی که دیکتاتور منفور خود را دستگیر کرده‌اند در حرکتی کاملا خارج از کنترل بعد از تحقیر و شکنجه وی نهایتا او را می‌کشند و در عمل همان خشونتی را مرتکب می‌شوند که بر علیه آن قیام کرده‌اند. در این تصاویر که آخرین لحظات معمر قذافی را به تصویر می‌کشد و توسط تلفن همراه شورشیان فیلمبرداری شده است، رفتار خشونت‌باری که با وی می‌شود را می‌توان دید و توضیحات مردی که او را پیدا کرد و رویدادهایی که منجر به دستگیری قذافی شد تشریح می‌کند. 

 

 

انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان

«تندیس‌های بودا در بامیان / Buddhas of Bamiyan» مجموعه مجسمه‌های تاریخی است که قدمت آنها به قرن ششم میلادی بازمی‌گشت. بنای ایستاده این مجسمه‌های تاریخی در کناره‌های صخره‌ای دره بامیان در مناطق هزاره‌جات کنده کاری شده بودند. این دو مجسمه به بلندی 53 متر و 35 متر، در کنار مجموعه‌ای از بناهای تاریخی در این محل برای زمانی طولانی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در افغانستان بودند. تندیس کوچکتر در سال 507 میلادی و تندیس بزرگتر در سال 554 میلادی ساخته شده‌است. این دو تندیس، نشان‌دهنده سبک کهن هنر یونانی و بودایی بوده‌است؛ که در مناطق آسیای مرکزی به ویژه در افغانستان رواج داشته‌است. با اشغال افغانستان توسط طالبان، بسیاری از آثار تاریخی تخریب شد و این مجسمه‌ها نیز در همین راستا تخریب شد. نیروهای طالبان به فتوای ملامحمد عمر در روز نهم مارس سال 2001 میلادی، به روی مجسمه‌های غول‌پیکر بامیان آتش گشودند تا در شامگاه یازده مارس از صلصال و شهمامه تنها دو حفره باقی ماند. تندیس‌های بودا در بامیان، تا قبل از آنکه در زمان حاکمیت طالبان تخریب شوند، بزرگ‌ترین تندیس‌های بودا و بلندترین مجسمه‌های سنگی در جهان به‌شمار می‌آمدند. لحظات منفجر کردن این مجسمه‌های عظیم را در تابناک می‌بینید. 

 

 

حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی

«شانگهای / 上海/ Shanghai» در دلتای رود یانگ تسه در جنوب پای رود یانگ‌تسه در میانه انتهای شرقی خاک اصلی چین قرار دارد. شانگهای در طول تاریخ و به ویژه تاریخ معاصر، نقش کلیدی در تحولات چین داشت و حزب کمونیست چین نیز در آن پایه‌گذاری شد. از دهه 1930، شانگهای تبدیل به مهم‌ترین بندر آسیا شد و شعبی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری و بانکی در جهان، در این دفتر مستقر شدند. حال و هوای شانگهای از دهه 1930 تا 1980 میلادی را در تابناک تماشا می‌کنید. 

 

 

اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران

در جریان جنگ تحمیلی، صدام حسین برای تامین نیروی انسانی، حتی افسران راهنمایی و رانندگی عراق را نیز به اجبار به جنگ با ایران گسیل کرده بود. بسیاری از این سربازان مقاومتی در مقابل اسارت نمی‌کردند و چون انگیزه‌های ایدئولوژیک قوی نداشتند، پس از اسارت با ایرانی‌ها همراه می‌شدند. گروهی از همین اسرا، با عضویت در گردان بدر در عملیات خیبر علیه صدام شرکت کردند. تصاویری از گروهی از این عراقی‌های اسیر را با پرچم ایران در تابناک می‌بینید. 

دیگر خبرها

  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • روایت نویسنده عراقی از صبر استراتژیک و پاسخ استراتژیک ایران